جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رمضانی: نباید سند 2030 در مدارس اجرایی شود

امام جمعه موقت لارستان خطاب به مسئولان کشور مبنی بر جدی گرفتن دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه سند ۲۰۳۰، خاطر نشان کرد: نباید با غفلت و سهل انگاری…

امام جمعه موقت لارستان خطاب به مسئولان کشور مبنی بر جدی گرفتن دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه سند ۲۰۳۰، خاطر نشان کرد: نباید با غفلت و سهل انگاری اجازه دادتا سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تجلیل از برپاکنندگان خیمه عزای حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه محرم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: عزاداری امسال با توجه به شرایط کرونایی با ابتکارات و نوآوری های جالبی نظیر روضه های خانگی، هر کوچه یک حسینیه، عزاداری در فضاهای باز و ورزشگاهها، توزیع گسترده تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی و غیره همراه بود.

وی برگزاری مراسم دهه اول محرم در محضر رهبر معظم انقلاب فقط با حضور یک مداح و سخنران را دارای نکات برجسته مهم برشمرد و افزود: حماسه حسینی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعطیل بردار نیست.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه بنا به تصمیم گیریها از روز شنبه ۱۵ شهریور ماه مدارس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: ایران دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در جهان، مقام دوم جهان در زمینه تولید نانو تکنولوژی، چهارمین کشور در تولید اتانول در دنیا، سومین کشور تولیدکننده دکل های برق در جهان، رتبه سوم جهان در بحث صنعت سدسازی، نهمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی، دومین کشور در چرخه علمی فناوری پهپادهای رادارگریز، چهارمین قدرت موشکی جهان، جزء ۱۰ کشور سازنده زیردریایی، چهارمین کشور صاحب قدرت ساخت نیرودگاه خورشیدی در جهان و دهها مورد دیگر است که این دستاوردهای شگفت انگیز و خیره کننده با وجود تحریم ها توسط نیروهای نخبه کشور رقم خورده است.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اهمیت جایگاه اهمیت آموزش و پرورش در پیشرفت جامعه، تصریح کرد: دشمنان بی رحم در مقابل این پیشرفت های بزرگ بیکار ننشسته اند و با بهره گیری از حربه های مختلف به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند که یکی از آنها تحریف حقایق در جنگ اراده هاست.

وی با اشاره به اینکه عرصه امروز، میدان جنگ اراده هاست، خاطر نشان کرد: اگر اراده ملت ایران مستحکم باقی بماند به طور قطع بر دشمنان پیروز می شود و در زمان حاضر دشمنان برای سست کردن اراده ها برای جوانان و نوجوانان برنامه دارد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد این شبهه در جوانان مبنی بر اینکه فناوری هسته ای دارای هزینه ای بالا و سودی کم است پس از آن بگذرید و ورود نکنید، بدنبال سست کردن ارادهاست، یادآور شد: دشمن همچنین با استفاده تبلیغاتی اصرار دارد که این موضوع را به ملت ایران قالب کند که راه کم کردن تحریم آن است که عقب نشینی کنید و امتیاز بدهید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه کشوری مانند لیبی حاضر به امتیازدهی به دشمنان شد و آن را به نابودی کشاندند، بیان کرد: دشمنان با تحریف حقایق بدنبال سست کردن اراده ها و برتری بر رقیب هستند.

وی با توصیه به معلمان برای تقویت اراده ها در دانش آموزان و تبیین صحیح حقایق برای آنان، تأکید کرد: نسل جدید کشور نباید تحت تأثیر صحنه سازی دشمنان قرار گیرند که در این زمینه نقش معلمان بسیار بسزاست.

امام جمعه موقت لارستان با یادآوری بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مجازی با وزیر و مدیران اموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، تصریح کرد: هدف اموزش و پرورش در همه دنیا پرورش انسان های شایسته، خردمند، دانشمند، با نظم، با انصاف و اهل عمل است.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه نگاهها به آموزش و پرورش باید یک نگاه زیربنایی باشد نه هزینه بر، ادامه داد: هزینه کردن برای آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در مسائل زیربنایی است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مدیران ارشد آموزش و پرورش کشور در دو زمینه وضعیت نامناسب مهدکودکها در کشور و اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس ابراز نگرانی کردند، گفت: غربی ها نمی خواهند نسل اینده ایران به کمال برسد و طبق فرهنگ اسلامی پرورش یابند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه غربی ها می خواهند با ترویج ناهنجاری های فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی، کمالات انسانی و اسلامی نسل آتی ایران را منحرف سازند، افزود: غربی های مغرور و متکبر با دید تحقیرآمیز به دیگر کشورها نگاه می کنند و خود را روشنفکر می دانند که به همین دلیل در آموزش و پرورش کشورها دخالت می کنند تا سبک زندگی غربی را به آنان تحمیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه غربی ها با تبیین و تحمیل سند ۲۰۳۰ به دنبال ان هستند تا فرهنگ زندگی غربی را به کشورها تحمیل کنند، تصریح کرد: طبق سند ۲۰۳۰ انسانهایی تربیت می شوند که جسم و لباسی ایرانی دارند اما فکر و اعتقاد انان غربی است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه وقتی فردی به شکل غربی ها فکر کند به راحتی اهداف و آرمان های غربی ها می تواند در کشور اجرایی شود، تأکید کرد: هدف نهایی غربی ها، غارت کشورها و ذلت ملتهاست.

امام جمعه موقت لارستان خطاب به مسئولان کشور مبنی بر جدی گرفتن دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه سند ۲۰۳۰، خاطر نشان کرد: نباید با غفلت و سهل انگاری اجازه دادتا سند ۲۰۳۰ اجرایی شود.

وی در پایان انتخاب معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان را به عنوان فرماندار برگزیده استان فارس تبریک گفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین