سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نماینده مردم جهرم:توان خود را صرف تکمیل پروژه بزرگراه جهرم -لار- بندرعباس خواهیم کرد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و احداث بزرگراه جهرم به شیراز، گفت: با توجه به اتمام این پروژه، توان خود را صرف تکمیل پروژه…

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و احداث بزرگراه جهرم به شیراز، گفت: با توجه به اتمام این پروژه، توان خود را صرف تکمیل پروژه بزرگراه جهرم -لار- بندرعباس خواهیم کرد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدرضا رضایی رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اخبار جهرم اظهار داشت: خوشبختانه امروز اول آبان‌ماه ۹۹، با اتصال سه کیلومتر پایانی بزرگراه جهرم به شیراز و زیر بار ترافیک رفتن این مسیر، بزرگراه جهرم به شیراز به طور کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بزرگراه شیراز – جهرم یکی از محورهای پرتردد و شریانی استان فارس و یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی استان فارس به استان هرمزگان به شمار می‌آید و در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد.

رضائی تصریح کرد: این بزرگراه به طول ۱۶۰ کیلومتر به صورت کامل احداث و آسفالت شده است که با توجه به نرخ فعلی پروژه‌های عمرانی، ارزش این پروژه نزدیک به ۶۴۰ میلیارد تومان می‌باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اتمام این پروژه، توان خود را صرف تکمیل پروژه بزرگراه جهرم -لار- بندرعباس خواهیم کرد که فارس را به اسكله شهید رجایی در استان هرمزگان متصل می‌کند و برای شهرستان جهرم، فارس و منطقه حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: طول مسیر بزرگراه جهرم – لار – بندرعباس در استان فارس در مجموع ۱۵۷ كیلومتر است كه از این میزان ۵۵ كیلومتر آن در حوزه شهرستان جهرم قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نماینده مردم جهرم:توان خود را صرف تکمیل پروژه بزرگراه جهرم -لار- بندرعباس خواهیم کرد”

  1. لارستانی کارمند گفت:

    نماینده جهرم واقعا به حوزه انتخابیه خودشان خومت میکند بیشتر به فکر کارهای اساسی مانند راه اهن جاده دوبانده پتروشیمی منطقه تجاری اقتصادی وتوسعه دانشگاه علوم پزشکی و….. می باشد درحالیکه ما دنبال کارهای کوچک هستیم

  2. ناشناس گفت:

    البته این را فراموش نکنید منظور ایشان دو بانده کردن محور جهرم لار بندرعباس در حوزه این شهرستان بطول ۵۷ کیلومتر بسمت لار است نه حوزه شهرستان لارستان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین