چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد مقابله با کرونا لارستان؛ برگزاری مراسم و طبخ انبوه غذا ممنوع!

در بخشی از اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد مقابله با کرونا لارستان؛ برگزاری مراسم و طبخ انبوه غذا ممنوع اعلام شده است. به گزارش میلاد لارستان با توجه به شیوع بیماری…

در بخشی از اطلاعیه شماره ۵۰ ستاد مقابله با کرونا لارستان؛ برگزاری مراسم و طبخ انبوه غذا ممنوع اعلام شده است.

به گزارش میلاد لارستان با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا در فصل پاییز و از سویی هم زمانی آن با پاندمی کووید-۱۹، بسیاری از کارشناسان نسبت به شروع موج سوم کرونا در فصل پاییز هشدار داده‌اند، لذا برای پیشگیری از موج سوم کرونا مجددا محدویت های کرونایی به شرح زیر اعلام می شود:

۱. برگزاری کلیه مراسم جمعی، اعم از عزا و عروسی در تالارها، باغ ها، رستوران ها و حتی منازل شخصی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده و گزارش با فرد و يا افراد متخلف برابر مقررات رفتار خواهد شد. بدیهی است برگزاری مراسم بدون تشریفات و با هماهنگی ستاد کرونا قابل انجام می باشد.

۲. طبخ و توزیع مواد غذایی و شیرینی جات بصورت انبوه و قبول سفارشات مجالس توسط رستوران ها، آشپزخانه ها و قنادی ها ممنوع است و درصورت مشاهده و گزارش، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

۳. فعالیت کلیه اغذیه فروشی ها اعم از رستوران ها، كبابي ها،کافه ها،فست فودي ها و … صرفا بصورت بیرون بر بلامانع است.

۴. نصب چادر و اتراق در کلیه بوستان ها، پارک ها و کلیه نقاط سطح شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

۵. فعالیت آرایشگاه های مردانه و زنانه با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و صرفا با نوبت دهی بصورتی که تجمع و صف شکل نگیرد بلامانع است و تخطی از نظم فوق مصداق تخلف محسوب می شود.

۶. فعالیت کلیه مدارس، دانشگاه ها و سایر انواع آموزشگاه ها تا زمان سفید شدن وضعیت شهرستان صرفا”بصورت مجازی می باشد و در صورت عدم رعایت مطلب فوق با واحد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

۷. بازارهای روز، پاساژها، مجتمع هاي تجاري و کلیه مراکز خرید مکلف به رعایت پروتکل های ابلاغی می باشند و درصورت تخلف برخورد قانونی و پلمب می شوند.

۸. فعالیت کلیه باشگاه های ورزشی ممنوع است، مگر با رعایت پروتکل های ابلاغی به ويژه در مورد ورزش های جمعی.

۹. برگزاری مراسم و هرگونه تجمع در دارالرحمه مطلقا” ممنوع بوده و در عصر پنج شنبه ها نیز به صورت خاص ورود به محل فوق ممنوع می باشد.

۱۰. برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی به ويژه نمازهای جماعت و جمعه تا زمان سفید شدن وضعیت شهرستان صرفا در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت پذیرد.

۱۱. استفاده از ماسک  در کلیه اماکن عمومی و فضاهای شهری الزامی می باشد و عدم رعایت اصول زدن ماسک از خانه تا خانه مصداق تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی تلقی و  برخورد قانوني خواهد شد.

۱۲. افراد، اصناف، دفاتر خدمات عمومی،اعم از بانک ها و سایر موسسات که پروتکل های ذکر شده را رعایت نکنند به عموم مردم در فضای مجازی معرفی و مورد جريمه نقدي قرار مي گيرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین