پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ارائه خدمات لاغری در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده

خدمات لاغری با تعرفه دولتی در کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده ارائه می گردد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان…

خدمات لاغری با تعرفه دولتی در کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده ارائه می گردد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ، با راه اندازی بخش تغذیه، خدمات ویژه لاغری با تعرفه دولتی در این مرکز ارائه می گردد. بهاره بهارستانی مدیر کلینیک در این باره اظهار داشت: با آغاز به کار واحد تغذیه، این ایده مطرح شد که خدمات بیشتری نسبت به سایر مراکز دولتی منطقه در این مرکز ارائه گردد. بنابراین با پیگیری های صورت گرفته و همکاری و مشارکت فاطمه جعفریان، کارشناس ارشد تغذیه شاغل در این مرکز، موفق به تجهیز این بخش به دستگاه RF و ارائه خدمات لاغری موضعی به مراجعه کنندگان شدیم.

بهارستانی در تشریح خدمات قابل ارائه توسط این دستگاه اظهار داشت: لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از راه های درمان تجمع توده چربی یا سلولیت و لاغر کردن شکم ،پهلو ، ران – رفع تجمع چربی زیاد در صورت ، بخصوص زیر استخوان فک و چانه (غبغب) و لیفت بازو می باشد که عوارض درمان آن نیز ناشایع بوده و تعداد جلسات درمانی آن بستگی به محل و میزان توده چربی موجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین