چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشکده علوم پزشکی لارستان در جمع سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور

دانشکده علوم پزشکی لارستان در جمع سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

دانشکده علوم پزشکی لارستان در جمع سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، بر اساس رنکینگ کشوری انجام شده در بین معاونتهای غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، دانشکده علوم پزشکی لارستان موفق به کسب مقام دوم گردید و در بین سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در این حوزه شناخته شد.

دکتر محمداسعدیان، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشکده در این باره گفت: معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور زیر نظر سازمان غذا و دارو بر امور دارو و تحت کنترل و اداره نظارت بر مواد غذایی و اداره آزمایشگاه و اداره تجهیزات پزشکی نظارت دارد. هرساله بر اساس فعالیتها و دستورالعملهای ارسالی از سوی سازمان غذا و دارو، از دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ارزیابی به عمل آمده و نتایج حاصله مقایسه می شود.

دکتر اسعدیان افزود: علی رغم اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان به عنوان یک دانشکده نوپا در میان دانشگاههای علوم پزشکی قدر در کشور محسوب می شود، با تلاشها و پیگیری‌های کارشناسان شاغل در این معاونت، موفق به کسب مقام دوم در میان ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور شده ایم.

این مسئول در انتها ضمن تشکر از تلاش کارشناسان مجموعه غذا و داروی دانشکده لارستان از آنها خواست تا با همین قوت و شدت به خدمات خود در راستای ارتقا دانشکده و خدمت به مردم ادامه دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دانشکده علوم پزشکی لارستان در جمع سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور”

  1. ناشناس گفت:

    این مورد یکی از صد ها مورد امتیاز لارستان جهت ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه میباشد

  2. ناشناس گفت:

    خداقوت دکتر رضایی عزیز سلام
    یه مشکل هم تو دانشکده بهداشت شهرستان اوزگزارش شده تو سایت های اوز زدن اینکه اساتید دانشکده بهداشت تو محل کار ماسک نمیزنند حرف هیچکی هم گوش نمیدن کرونا گرفتن نمیرن دکتر نمیرن خونشون خوب مردم اوز چکار کنند با این ادم های غیربهداشتی هر چه بگندد نمکش میزنند وای که بگنند نمک

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین