چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 48

خدمات حضوری بانک‌های فارس برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس مصوبه این ستاد، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان که پیش از این یک سوم بود تا سقف ۵۰…

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس مصوبه این ستاد، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان که پیش از این یک سوم بود تا سقف ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و خدمات حضوری بانک‌های استان متوقف شد.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرضا قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دورکاری کارکنان باید به صورت یک روز در میان باشد تا زمینه سفر فراهم نشود و در این زمینه بیماران زمینه ای در اولویت باشند.

خدمات حضوری بانک های فارس تعطیل شد
وی ادامه داد: همچنین خدمات حضوری بانک های سراسر استان تعطیل است به شکلی که خدمات ضروری به مردم ارایه شود و مشکلی برای بخش تولید، معیشت مردم و پرداخت تسهیلات پیش نیاید.
معاون استاندار فارس گفت: بانکهای استان باید خدمات الکترونیک خود را گسترش دهند و نسبت به تقویت درگاه خدمات الکترونیکی اقدام کنند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

تعطیلی عصرگاهی مشاغل غیرضرور در ۳۶ شهرستان فارس
قاسم پور در ادامه بیان کرد: فعالیت مشاغل غیرضرور در ۳۶ شهرستان استان تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد تعطیل خواهند بود و تنها مشاغل ضروری اجازه فعالیت خواهند داشت.
وی ادامه داد: عمده اماکن، مراکز و اصناف زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که این دستگاه ها باید بر م های خود نظارت داشته باشند و پاسخگو باشند.

برگزاری جلسات ضروری اداری حداکثر با حضود ۱۵ شرکت کننده
معاون استاندار فارس گفت: همچنین مقرر شد در جلسات اداری ضروری که قرار است در سازمانها و دستگاههای اجرایی استان برگزار شود بیش از ۱۵ نفر حضور نداشته باشند و اگر جلسه‌ای با تعداد بیشتری برگزار شود تخلف است و با متخلفان برخورد می شود.
قاسم پور افزود: آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان همانند روال گذشته به صورت مجازی انجام شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین