جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

در شهر لار فعلاً منع تردد شبانه نداریم

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان، گفت: منع تردد شبانه براي شهرهاي قرمز است و لار فعلا نارنجي است كه منع شبانه نداريم. به گزارش میلاد لارستان، از یکی دو…

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان، گفت: منع تردد شبانه براي شهرهاي قرمز است و لار فعلا نارنجي است كه منع شبانه نداريم.

به گزارش میلاد لارستان، از یکی دو روز پیش لیستی از شهرهای کشور درخصوص قرار گرفتن در وضعیت‌های قرمز و نارنجی شهرهای مختلف درحال دست به دست شدن است. در این میان از شهرهای جنوب فارس، نام شهرهایی نظیر جهرم و گراش در وضعیت قرمز و لارستان در فهرست شهرهای نارنجی قرار دارند.

برای آگاهی درخصوص تردد بین‌شهری، خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان انجام داده است.

دراین زمینه، جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان با بیان اینکه تردد خودروها پس از ساعت مقرر در شهرهاي قرمز ممنوع است و در صورت مشاهده جريمه خواهند شد، اظهار داشت: براي ورود خودروها از شهرهای قرمز به شهر لار، این خودرودها توسط دوربين كنترل هوشمند و جريمه اعمال خواهند شد.

دلاور با اشاره به اینکه پايه تشخيص شماره پلاك خودرو است كه اكثر خودروهای گراش و لار پلاک مشترک دارند و برای رفع این مشکل نیاز به طرح این موضوع در جلسه است، افزود: منع تردد شبانه براي شهرهاي قرمز است و لار فعلا نارنجي است كه منع شبانه نداريم.

وی تصریح کرد: محدوديت طرح هوشمند يك هفته است كه تمديد شده و تا فردا(پنجشنبه ۱۳ آذرماه) مشخص می‌شود كه آيا براي هفته بعد هم تمديد خواهد شد يا خير.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین