سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تسلیت فرماندار ویژه لارستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد لارستانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز اسلام و قرآن، مصطفی شامحمدی را تبریک و تسلیت گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز اسلام و قرآن، مصطفی شامحمدی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ متن پیام جلیل حسنی به شرح زیر است:

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

“ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

شهید والامقام مصطفی شامحمدی از جانبازان سرافراز و افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را به نمایش گذاشتند، هیچگاه مسئولیت خود را تمام‌ شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل الله ثابت قدم هستند.

بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی جانبازان گرانقدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.

اینجانب عروج ملکوتی این جانباز رشید را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم شهید پرور منطقه لارستان بزرگ، بویژه حضور خانواده محترم و فداکار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و ازخداوند رحمان می‌خواهم روح بلند آن شهید گرانقدر را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان شریف صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

جلیل حسنی/معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین