شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مراسم تجلیل از همسران شهدا، جانبازان ۷۰ در صد و جانبازان متوفی در لارستان

مراسم تجلیل از همسران شهدا، جانبازان ۷۰ در صد و جانبازان متوفی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته…

مراسم تجلیل از همسران شهدا، جانبازان ۷۰ در صد و جانبازان متوفی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل و تکریم از همسران شهدا، جانبازان ۷۰ در صد و جانبازان سفر کرده با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی،علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در گلزار مطهر شهدا لار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار ویژه لارستان گفت: مادران و همسران شهدا و جانبازان همچون حضرت زهرا (س) و حضرت ام‌البنین(س) الگوی زنان آزاده و مسلمان بوده و عزت و افتخار برای کشور هستند.

داریوش دهقان تاکید کرد: خانواده شهدا نیاز به مراسم تجلیل و بزرگداشتی ندارند، ما بعنوان خدمتگزار خانواده های شهدا و ایثارگران می آییم در این مراسم ها تا درس وفاداری و ایثار و گذشت از شما بزرگان فرا بگیریم.

وی گفت: این برکتی که خداوند به شما مادران و همسران و فرزندان شهدا داد عزتی بزرگ برای کشور جمهوری اسلامی است و به نقل از رهبر معظم انقلاب این عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستند .

در این مراسم معنوی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان در مقام والای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مطالبی را بیان کرد.

قرائت قران کریم، شعر و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از سوی حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، دکتر ایمانیه استاندار فارس، سردار کوشکی مدیر کل بنیاد نشر و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان از مقام والای همسران شهدا، جانبازان ۷۰ در صد و همسران جانبازان سفر کرده تجلیل شد.

لارستان بزرگ ۳۰۳ شهید و ۷۳۳ جانباز ۵ تا ۷۰ در صد را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین