سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

98 هزار از اراضی ملی لارستان تحت مالکیت رسمی دولت قرار گرفت

به منظور یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح کاداستر، ۹۸ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان لارستان تثبیت و تحت مالکیت رسمی دولت قرار گرفت. به گزارش  میلاد لارستان…

به منظور یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح کاداستر، ۹۸ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان لارستان تثبیت و تحت مالکیت رسمی دولت قرار گرفت.

به گزارش  میلاد لارستان به نقل از گروه باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان ، با اشاره به سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در تحقق اهداف برنامه ۹ در ۹۹ جهش عملکردی گفت: این اسناد تک برگی مربوط به پلاک‌های خرپشت (تل پیرزن) شاه غیب، روستای دیده بان صحرای باغ، بیخویه و زیارت، عماد ده، چاه پنج جم لطیفی، کاریان و آبکنه بیرم است.

او، بیان کرد: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری و دسترسی آسان‌تر به اطلاعات حوزه زمین است.

رضایی، تصریح کرد: صدور سند تک برگی را یکی از زیرساخت‌ها و بستر توسعه اقتصادی و اجتماعی عنوان و تصریح کرد: با ارائه اطلاعات دقیق از اراضی ضمن تسریع در روند پاسخگویی به استعلامات ا نقش بسزایی در امنیت پایدار عرصه‌های طبیعی خواهد داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، با اشاره به  اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و صدور اسناد مالکیت تک برگی، ادامه داد: اخذ این اسناد علاوه بر جلوگیری از تعرض فرصت طلبان و افراد سودجو به اراضی ملی موجب حفاظت بیش از پیش از انفال و منابع ارزشمند طبیعی نیز می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین