شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فعلاً منع ترددی برای لارستان در نظر گرفته نشده است

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان با بیان اینکه برای منع ترددها در شهرهای زرد صحبت‌هایی انجام شده است اما تاکنون هیچ‌نوع دستورالعملی به دست ما نرسیده است، گفت: تا…

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان با بیان اینکه برای منع ترددها در شهرهای زرد صحبت‌هایی انجام شده است اما تاکنون هیچ‌نوع دستورالعملی به دست ما نرسیده است، گفت: تا این لحظه فعلا خبری منع ترددی برای لارستان وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان، از چند روز پیش اخباری مبنی بر تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرهای مختلف در استان فارس در حال مخابره شدن است که بنا بر این اخبار از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۳۳ شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

به همین جهت در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به قرار داشتن نام لارستان در میان شهرهای با وضعیت زرد، سوالاتی را برای مخاطبان به وجود آورده است. در این زمینه احمد دلاور در گفت‌وگو کوتاهی با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: برای منع ترددها در شهرهای زرد صحبت‌هایی انجام شده است اما تاکنون هیچ‌نوع دستورالعملی به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه تا زمان دریافت بخشنامه رسمی می‌بایست منتظر ماند، افزود: پس از دریافت دستورالعمل‌های جدید، می‌بایست جلسه لازم برگزار، زیرساخت‌ها آماده و سپس وارد فاز اجرایی شد.

جانشین ستاد مبارزه با کرونا لارستان اضافه کرد: تا این لحظه خبری از منع ترددی برای لارستان وجود ندارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین