شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بهره‌مندی یک شهر و 14 روستای بخش صحرای باغ از نعمت گاز

با تکمیل عملیات گازرسانی به یک شهر و ۱۴ روستای بخش صحرای باغ لارستان مردم این منطقه به آرزوی دیرینه خود برای گازرسانی رسیدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

با تکمیل عملیات گازرسانی به یک شهر و ۱۴ روستای بخش صحرای باغ لارستان مردم این منطقه به آرزوی دیرینه خود برای گازرسانی رسیدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، بخش صحرای باغ لارستان در مرز استان فارس و استان هرمزگان قرار گرفته و آب و هوای آن در زمستان سرد و خشک به طوری که دمای هوا در زمستان به ۶ درجه می‌رسد. مردم این منطقه پیش از این برای گرم کردن خانه‌های خود در زمستان از وسایل گرمایشی برقی، نفت‌سوز یا کپسول گاز استفاده می‌کردند.

گازرسانی از نیازها و آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده است، احمد علمدار، بخشدار صحرای باغ لارستان خبر از تکمیل ۱۰۰ درصدی طرح گازرسانی به این بخش داده و گفته است: با اجرای این طرح علاوه بر عمادشهر، ۱۴ روستای بخش صحرای باغ شامل دیده‌بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل‌کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده‌میان، خلور، دشتی، زروان، حسین‌آباد و هرمود از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

طرح گازرسانی به صحرای باغ لارستان شامل ۳۱۷ کیلومتر است که به گفته بخشدار این منطقه اعتبار هزینه شده برای آن افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که هم‌اکنون آماده افتتاح و بهر‌برداری است.

جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان چندی پیش در دیدار با رئیس پخش فرآورده‌های نفتی لارستان نوید اتمام گازرسانی به تمام شهرهای لارستان را تا پایان سال داده و گفته است: از مجموع ۸ شهر لارستان شهرهای لار، لطیفی، خور و بیرم از گاز برخوردار هستند و شهرهای عمادشهر، جویم، بنارویه و دهکویه نیز در حال اجرای عملیات گازرسانی هستند.

حسنی افزوده است: از مجموع ۱۷۸ روستای شهرستان لارستان ۷۹ روستا بالای ۲۰ خانوار گازرسانی شده‌اند و یا در حال گازرسانی هستند و ۹۹ روستا دیگر نیز مشمول اجرای عملیات گازرسانی نیستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین