شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اهداء 327 کمک هزینه معیشتی به نیازمندان با پیگیری حسین‌زاده

با پیگیری «حسین‌زاده» ۳۲۷ کمک هزینه معیشتی به نیازمندان حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، با…

با پیگیری «حسین‌زاده» ۳۲۷ کمک هزینه معیشتی به نیازمندان حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم، با پیگیری ویژه حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز و با حمایت سازمان بهزیستی کل کشور تعداد ۳۲۷ کمک هزینه معیشتی به مددجویان حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز اهدا شد.

مهندس حسین‌زاده با اعلام این خبر مسرت بخش اظهار داشت: در شرایط فعلی زندگی افراد کم برخوردار بیش از دیگران از شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است. عده‌ای کار و درآمد خود را از دست داده‌اند و حتی برای تامین نیازهای اولیه خود، دچار مشکل جدی شده‌اند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم به جامعه مددجویان خدمتی کنیم. در همین راستا پیرو پیگیری‌های قبلی و با هماهنگی ادارات بهزیستی چهار شهرستان، نیازمندان واقعی شناسایی و کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در پایان تصریح کرد: از مجموعه سازمان بهزیستی کشور و دکتر محمدی مدیرکل امور مجلس بهزیستی کشور به جهت مساعدت و همکاری لازم کمال تشکر و قدردانی را داریم، امیدواریم که مقبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

گفتنی است پیش از این نیز با حمایت مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز، ۳۷ سری جهیزیه به نوعروسان، ۱۰۰ عدد تبلت دانش آموزی و تعدادی سبد معیشتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین