جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

عملیات اجرایی مرکز خیرساز درمان ناباروری گراش آغاز شد

عملیات اجریی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س)شهرستان گراش از توابع استان فارس، با حضور علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد. به گزارش…

عملیات اجریی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س)شهرستان گراش از توابع استان فارس، با حضور علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی گراش، در آیین کلنگ زنی این طرح آموزشی و درمانی گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و تکمیل این طرح مهم افزن بر ۵۰۰ میلیارد ریال است و یکی از خیران و نیک اندیشان این شهرستان، هزینه ساخت این مرکز را متعهد و متقبل شده است.

مهدی محسن زاده افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۳۱۵ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز که امروز (بیست و پنجم دی ماه ۹۹) به شهرستان‌های جنوبی استان فارس سفر کرده است، ضمن حضور در آیین کلنگ زنی مرکز خیرساز درمان ناباروری الزهرا (س) شهرستان گراش، از بخش‌های مختلف دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش نیز بازدید کرد و با حضور در جمع هیات رییسه و مدیران این دانشکده‌ها با آنان در مورد مسائل و برنامه‌های آموزشی و نیز رویکرد آموزشی وزارت بهداشت بحث و تبادل نظر کرد.

علی اکبر حقدوست، با اشاره به تدوین نقشه رشد و توسعه راهبردی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون آموزشی و نیازسنجی درست از سوی معاونت‌های آموزشی ، گفت: داشتن برنامه و نقشه راه به توسعه همه جانبه و دستیابی به افق روشن آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین