سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ابلاغ حکم 9 نفر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان در یک روز

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در احکام جداگانه‌ای حکم مسئولیت معاونین، روسای دانشکده‌ها، شبکه بهداشت، مشاورین و غیره را ابلاغ کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در احکام جداگانه‌ای حکم مسئولیت معاونین، روسای دانشکده‌ها، شبکه بهداشت، مشاورین و غیره را ابلاغ کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر بهزاد رضایی در ۷ ابلاغ مجزا مسئولیت‌های جدید را به مسئولان ابلاغ کرد. همچنین دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده و دکتر امین والی‌پور سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) نیز در ابلاغ هایی مشاورین عالی خود را منصوب کردند.

در مهم‌ترین این ابلاغ‌ها دکتر رضایی رئیس دانشکده، دکتر امین والی‌پور را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان منصوب کرده و از تلاش‌های دکتر محمدهادی شمسایی در مدت تصدی مسئولیت تقدیر کرد.

در ابلاغی دیگر از سوی رئیس دانشکده، دکتر سروش کیانی به عنوان مشاور عالی ریاست در امور خیرین دانشکده علوم پزشکی لارستان منصوب شد.

در دو ابلاغ دیگر نیز از سوی رئیس دانشکده، آقایان دکتر رامین اقتداری و دکتر وحید یگانه هرکدام به ترتیب از سمت سرپرستی معاونت توسعه و سرپرستی معاونت بهداشت به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون بهداشت دانشکده منصوب شدند.

همچنین دکتر نازنین رضایی، اسماعیل کاوی و ساسان امانت هرکدام در ابلاغ هایی جداگانه به ترتیب از سرپرستی شبکه بهداشت و درمان اوز، سرپرستی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) و سرپرستی دانشکده بهداشت اوز به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز، رئیس دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) و رئیس دانشکده بهداشت اوز منصوب شدند.

دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده نیز در ابلاغی دکتر حسن فزونی را به عنوان مشاور عالی معاونت بهداشتی منصوب کرد.

دکتر امین والی‌پور سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لار نیز در ابلاغی دکتر ملاحت غفوری را به عنوان مشاور ریاست بیمارستان در امر درمان منصوب کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ابلاغ حکم 9 نفر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان در یک روز”

  1. کارمند دانشکده پرستاری گفت:

    سلام در سکوت خبری یه بومی را از معاونت دانشکده پرستاری برداشتن و یه غیر بومی گذاشتن چرا اینو اعلام نمیکنید اونم فقط سه روز هغته میتونه بیاد بدون تجربه و تحصیل مرتبط به کی باید بگیم?

  2. ناشناس گفت:

    سلام
    تا حالا ده تا پیام تسلیت از طرف مسوولین علوم پزشکی برای فرماندار نوشتن ، خداوند بیامرزه ان مرحومه را بهشت برین جای او لکن فرماندار هم راضی نیست اینها بجای کار کردن بشینند پیام تسلیت بنویسند برس به کارت دل همه راضی تره کار تو خدمته همین ولی کو

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین