شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

سه روستای دیگر در لارستان قرنطینه شدند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد: علاوه بر کاریان با تصمیم ستاد مدیریت کرونا شهرستان سه روستای دیگر و همجوار این روستا شامل لاغران، احمد محمودی و جلال…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرد: علاوه بر کاریان با تصمیم ستاد مدیریت کرونا شهرستان سه روستای دیگر و همجوار این روستا شامل لاغران، احمد محمودی و جلال آباد نیز در قرنطینه قرار گرفتند و ظرف دو هفته محدودیت های شدید کرونایی در این چهار روستا اعمال خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان، وحید یگانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی نشستی که با علما، معتمدین و دهیاران این روستاها انجام شد شرایط اجرای اعمال محدودیت ها و قرنطینه به مردم ابلاغ شد.

وی بیان کرد: در این نشست مقرر شد که هر روستا نیز کارگروه نظارتی تشکیل دهد و خود شرایط نظارت و اعمال محدودیت ها را کنترل و مدیریت کند.

یگانه ادامه داد: هرگونه تردد در این روستاها از شهرها و روستاهای اطراف و همچنین برگزاری مراسم و آیین های دینی و مذهبی از جمله نماز جماعت،عروسی، عزا و دورهمی ها و تجمع های گروهی در این روستا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمد علی اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز گفت: ظرف سه روزگذشته شمار افراد مثبت و مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در روستای کاریان جویم ۴۰ نفر بوده است.

وی بیان کرد: همچنین روز پنجشنبه نهم بهمن از مجموع ۶۷ نفر شمار مبتلایان جدید لارستان به این بیماری ۱۵ نفر از آنها مربوط به روستای کاریان جویم بود.

از شهرستان اوز نیز خبر رسیده که محدودیت های شدید کرونایی در برخی مناطق این شهرستان از جمله دو دهستان فیشور و محلچه از روز شنبه یازدهم بهمن ماه اعمال شده و برگزاری هرگونه مراسم، تجمعات و دورهمی های خانوادگی و گروهی در این روستاها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

نازنین رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز اعمال شدبد محدودیت های کرونایی در این دهستان ها را ناشی از افزایش شمار مبتلایان و عادی انگاری مردم این مناطق نسبت به خطر بروز ویروس کرونا عنوان کرد.

رضایی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان اوز و تصمیم دانشکده علوم پزشکی لارستان تا اطلاع بعدی و حدود دو هفته آینده نیز مدارس سه مقطع تحصیلی در این دهستان ها غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه دهستان های فیشور و محلچه تا اطلاع بعدی نیز تعطیل خواهد بود هرگونه آیین های عبادی و مذهبی و نیز برگزاری مراسم عروسی و یا ترحیم در این روستاها و تجمع های گروهی نیز ممنوع است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین