چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ احداث زمین کشتی ساحلی در لارستان به زمین زده شد

  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی ایران، عملیات اجرایی احداث زمین کشتی ساحلی در لارستان آغاز شد. به…

 

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی ایران، عملیات اجرایی احداث زمین کشتی ساحلی در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی بازیار رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس،  خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، جمعی از مسئولین، اعضای شورای اسلامی شهر لار، ورزشکاران، پیشکسوتان و کشتی گیران، کلنگ احداث زمین کشتی ساحلی در لارستان به زمین زده شد.

این طرح در ورزشگاه شهید دانشیار شهر لار وجود دارد، که قرار است با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط خیرین با مشارکت هیات کشتی لارستان احداث شود.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از ضروریات لازمه توسعه ورزش، توجه به زیر ساخت هاست و دولت با مشارکت خیرین برای تحقق آن فعالیت های جدی را بر حسب نیاز در شهرستان انجام می دهد.

جلیل حسنی ادامه داد: بسیار خوشحالم از اینکه شاهد کلنگ زنی احداث کشتی ساحلی در لارستان هستیم و قطعا مردم این منطقه لایق فراهم کردن امکانات زیادی در عرصه ورزش هستند.

وی اظهار داشت: مسئولان ذیربط باید اهتمام ویژه‌ای برای توسعه بیش‌ازپیش زیرساخت‌های ورزشی و گسترش ورزش به‌عنوان یکی از عوامل تندرستی و سلامت جامعه و کاهش معضلات اجتماعی مصروف دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین