جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای جنوب فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کووید۱۹ در مناطق جنوبی استان فارس، خواستار جدیت بیشتر همه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلا به کووید۱۹ در مناطق جنوبی استان فارس، خواستار جدیت بیشتر همه مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از موج چهارم این بیماری شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا دکتر مهرزاد لطفی چهارشنبه ۲۹ بهمن در دویست و شصت و ششمین جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، روند موارد ابتلا به کروناویروس در جنوب فارس را افزایشی اعلام و از مسئولان بهداشتی شهرستان‌های واقع در این منطقه، درخواست کرد تا نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مراکز و اماکن عمومی را تشدید کنند.

لطفی از عموم مردم خواست که تحت هیچ عنوان به مناطق جنوبی فارس و کشور سفر نکنند و با اعلام اینکه جدی گرفتن هشدارها، منجر به حفظ سلامت افراد خواهد شد، گفت: روزانه آخرین وضعیت شیوع این بیماری در فارس با دقت مورد پایش و بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم در خصوص قطع زنجیره انتقال متناسب با شرایط، اندیشیده و اجرایی می‌شود، اما همراهی و مشارکت مردم در اثرگذاری اقدامات مدیریتی و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، بسیار بسیار اهمیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین خواستار اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای نظارت بر مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های جنوبی استان فارس که روند آماری تعداد مبتلایان، افزایشی است، از سوی مسئولان مرتبط شد.

لطفی تاکید کرد که کاهش حساسیت نسبت به خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در گروه‌های مختلف مردمی را منجر به آغاز و تداوم موج‌های جدید این بیماری دانست و ابراز امیدواری کرد که با همراهی شهروندان، شاهد کنترل مطلوب شیوع بیماری در فارس باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین