شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مراسم عروسی به کلی ممنوع است/آرایشگاه های زنانه از پذیرفتن عروس اجتناب کنند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی از ۷ اسفندماه، گفت: آرایشگاه های زنانه از پذیرفتن عروس اجتناب کنند و در صورت بی توجهی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن تاکید بر ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی از ۷ اسفندماه، گفت: آرایشگاه های زنانه از پذیرفتن عروس اجتناب کنند و در صورت بی توجهی به مصوبات مطابق قانون برخورد می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه پس از جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اظهارداشت: در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا شهرستان با توجه به آمار مبتلایان و بستری های اخیر مواردی به تصویب رسید  که امیدواریم در کنترل بیشتر کرونا در منطقه موثر باشد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه ۶ اسفند ستاد کرونا شهرستان تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم عروسی از ۷ اسفند ماه به صورت کامل ممنوع بوده و چنانچه در سطح شهر یا روستا مراسمی برگزار شود با داماد و برگزارکنندگان برخورد قانونی می شود.

یگانه افززود: مصوبات دیگر این جلسه ممنوعیت پذیرش عروس از طرف آرایشگاه ها بوده که زین پس آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه نمی توانند به عروس ها وقت داده و امور مربوطه را انجام دهند و همچنین  مزون های عروسی نیز تعطیل می شوند.

معاون بهداشت دانشکدده علوم پزشکی لارستان با اشاره به نارنجی بودن وضعیت شهرستان های لارستان، خنج و اوز خاطرنشان کرد: هر سه شهرستان در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان قرار دارند، بنابر این خواهشمندیم در هر سه شهرستان به خصوص در شهرستان اوز و بخش فیشور به علت عدم کنترل بیماری، موارد ذکر شده دنبال می شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن خریدهای عید نوروز گفت: از عموم مردم تقاضا داریم از ایجاد ازدحام ئ شلوغی در فروشگاه ها و اماکن به ویژه اماکن سربسته برای انجام خرید اجتناب کنند.

یگانه بیان کرد: از فروشگاه های زنجیره ای انتظار داریم از انجام تبلیغات برای مراسم قرعه کشی حضوری اجتناب کنند؛ چنانچه این موضوع از جانب فروشگاه زنجیره ای رعایت نشود و بی توجهی صورت گیرد، در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین