سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین‌زاده برای پیگیری آب بیرم به دیدار وزیر نیرو رفت

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز  در مجلس شورای اسلامی، برای پیگیری آب بیرم به دیدار وزیر نیرو رفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز  در مجلس شورای اسلامی، برای پیگیری آب بیرم به دیدار وزیر نیرو رفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ در بحبوحه بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری آب بیرم و چند موضوع دیگر به دیدار دکتر اردکانیان وزیر نیرو رفت.

وزیر نیرو که به همراه معاونان خود در جلسه با مهندس حسین‌زاده حضور داشتند، ابراز امیدواری کردند تا پایان تابستان ۱۴۰۰ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در آبرسانی به بیرم ایجاد کنند.

در این دیدار آبرسانی به بخش ارد و روستاهای بخش مرکزی گراش نیز پیگیری شد.

حسین‌زاده پیش از این و در یکی از جلسات علنی مجلس، طی یک تذکر میان‌دستور خطاب به وزیر نیرو در خصوص دغدغه جدی مردم بیرم سخن گفت و این شهر را غیزانیه استان فارس خواند. وی در جلسه کمیسیون انرژی با وزیر نیرو نیز بار دیگر این موضوع را مطرح کرد و از وی خواست این موضوع باید به صورت جدی حل شود.

قرار است آب بیرم با انشعاب از خط یک سد سلمان فارسی تامین شود که علاوه بر بیرم، مناطق عمادشهر، خیرگو، چاهورز و علامرودشت نیز از آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

آب شهر بیرم به دلیل نیترات و TDS بالای ۱۰۰۰ غیرقابل شرب است و مردم برای آشامیدن مجبور به خریداری آب از مناطق مختلف هستند. ضمن اینکه بسیاری از افراد به دلیل مصرف این آب به بیماری‌های گوارشی مبتلا شده‌اند.

گفتنی است در دیدار مهندس حسین‌زاده با دکتر اردکانیان نیز موضوعات دیگری پیگیری شد که در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین