جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

پست 400 کیلوولت لار، سیکل ترکیبی خنج و آب بیرم سرلوحه درخواست های حسین زاده از وزیر نیرو

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو موضوع احداث پست برق ۴۰۰ کیلووات لار را پیگیری کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو موضوع احداث پست برق ۴۰۰ کیلووات لار را پیگیری کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ حسین حسین‌زاده در خصوص دیدار خود با دکتر اردکانیان وزیر نیرو گفت: در این دیدار، علاوه بر پیگیری آب بیرم، موضوع احداث پست ۴۰۰ کیلوواتی لارستان پیگیری شد. ۱۲ سال پیش طرح احداث این پست توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس به تصویب رسید، اما در طول این مدت تنها زمینی به این کار اختصاص یافت و احداث خط از نیروگاه جهرم به لار انجام شد.

وی ادامه داد: با احداث این پست، ولتاژ برق در ایستگاه‌های ۶۶ شهرستان‌های لار، خنج و گراش تثبیت خواهد شد. ضمن اینکه مناطق ویژه اقتصادی و صنعتی نیازمند برق مطمئن و پایدار هستند که از این پست می‌توانند دریافت کنند.

حسین‌زاده گفت: با گفتگوهایی که با وزیر و معاونان وی انجام شد، امیدوارم هرچه زودتر روند اجرایی پروژه به طور مجدد در دستور کار شرکت برق منطقه‌ای فارس قرار بگیرد.

نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در این دیدار همچنین موضوع احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در خنج نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. متاسفانه پروژه ساخت این نیروگاه متوقف شده که امید است مجدد عملیاتی شود.

وی افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی یک هزار مگاواتی شهرستان خنج نیازمند سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی است. پیش‌بینی شده است این نیروگاه دارای ۶ واحد تولیدی برق شامل چهار واحد ۱۶۲ مگاواتی گازی و دو واحد ۱۶۰ مگاواتی بخار باشد. احداث این نیروگاه موجب اشتغال مردم منطقه خواهد شد و برق تولیدی این نیروگاه برق مورد نیاز شهرستان خنج را نیز تامین خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار بر ضرورت احداث پست توزیع برق در ارد، برق‌رسانی به روستای چک‌چک و تنگ‌خور و آبرسانی به روستاهای آغصه، زینل‌آباد و گزدان نیز تاکید کردم. مشکلات نیروهای شرکتی وزارت نیرو و تبدیل وضعیت آن‌ها هم مورد بررسی قرار گرفت که آقایان دلشاد و آزاد به نمایندگی از نیروهای شرکتی در جلسه حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین