پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دهستان خلیلی گراش با پیگیری نماینده مردم به اینترنت 4G متصل شد

مردم دهستان خلیلی شهرستان گراش از اینترنت پرسرعت ۴G برخوردار شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با پیگیری‌های  نماینده مردم در مجلس  شورای اسلامی، این‌بار…

مردم دهستان خلیلی شهرستان گراش از اینترنت پرسرعت ۴G برخوردار شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با پیگیری‌های  نماینده مردم در مجلس  شورای اسلامی، این‌بار سایت مخابراتی ۴G دهستان خلیلی بخش مرکزی شهرستان گراش با مساعدت سهرابی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات فارس و غلامپور فرماندار گراش، احداث و روستاهای تحت پوشش به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 حسین‌زاده نماینده مردم با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند و با اشاره به اینکه اینترنت یکی از نیاز‌های اساسی در شرایط فعلی خصوصاً در بحث آموزش محسوب می‌شود ، ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد نصب و بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت در دیگر روستاهای حوزه انتخابیه با مساعدت مسئولان باشیم.

سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با انتشار خبر راه‌اندازی سایت‌ مخابراتی خلیلی گفت: با راه‌اندازی سایت ۴G روستای خلیلی بخش مرکزی شهرستان گراش با پوشش جمعیتی افزون‌بر ۱۶۰۰ نفر از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین