شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

عضو شورای اسلامی استان فارس خواستار ایجاد خطوط ریلی و جاده‌ای در منطقه لارستان شد

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی استان فارس و تعدادی دیگر از اعضای این شورا در دیدار با استاندار فارس، ضمن قدردانی از تلاش‌های این مقام به‌منظور حفظ جایگاه شور‌ا‌ها و…

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی استان فارس و تعدادی دیگر از اعضای این شورا در دیدار با استاندار فارس، ضمن قدردانی از تلاش‌های این مقام به‌منظور حفظ جایگاه شور‌ا‌ها و شأنیت‌بخشی به آن‌ها به بیان موضوعاتی همچون ضرورت حفظ یکپارچگی، ایجاد عدالت و زمینه‌سازی برای حضور همه گروه‌های سیاسی در انتخابات پیش رو پرداختند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ریواس جنوب، مشارکت اعضای شورای استان در جلسات شورای اداری، هماهنگی و همکاری فرمانداران با اعضای شورا با عنوان پل ارتباطی مردم و بدنه دولت و نیز برخی معضلات شهرستان‌های فارس همچون اهمیت توسعه زیرساخت‌ها و رسیدگی به مشکل آب از دیگر مواردی بود که نمایندگان مردم به آن‌ها اشاره کردند.

استاندار فارس در این دیدار با بیان اینکه شوراها بازوی توانمند کشور محسوب می‌شوند، گفت: شوراها در تقویت جامعه مدنی و مجموعه‌های مردمی تاثیرگذارند و برآیند کلی فعالیت این بخش مثبت است.

عنایت‌الله رحیمی افزود: فرهنگ شورا فرهنگ تکیه بر مردم است و به همین دلیل حمایت‌های مختلفی از این مجموعه انجام گرفته است.

وی مراقبت و آموزش شوراها را از جمله ضرورت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: ظرفیت بزرگی در این بخش وجود دارد و در همین راستا باید برای افزایش مشارکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از آن بهره گرفت.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر نگاه عادلانه به توسعه کل استان اظهار داشت: ما حامی شورا هستیم و در این زمینه از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

در این دیدار جعفر راستگو، نماینده شهرستان اوز در شورای اسلامی استان فارس بیان کرد: با توجه به استقبال مردم منطقه از امکاناتی همچون فرودگاه لارستان، اهمیت ایجاد خطوط ریلی و توسعه محور‌های ارتباطی جاده‌ای نمایان می‌شود.

رئیس کارگروه آموزش شورای اسلامی استان فارس با تاکید بر ضرورت نظارت مسئولان ارشد بر بررسی اطلاعات و داده‌های صحیح درباره پیشبرد پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: دسترسی مردم اوز به خطوط ریلی سراسری یا از شیراز باید صورت گیرد و یا از بندرعباس که این مساله مشکلات بسیاری را برای شهروندان این نواحی به وجود آورده و آنان را متحمل هزینه‌های فراوان کرده است؛ از همین رو انتظار می‌رود برای بهبود وضعیت دسترسی به شبکه ریلی کشوری، این خطوط در شهرستان تقویت شود.

وی همچنین به معضل کمبود آب در منطقه اشاره کرد و افزود: موضوع آبرسانی سد سلمان فارسی به بیدشهر با توجه به محرومیت کل منطقه از نعمت آب این سد و نیز وضعیت نامطلوب بارش‌ها مردم را دچار مشکلاتی عدیده به ویژه در تابستان خواهد کرد و امیدواریم این مسائل مهم با درایت استاندار فارس و اهتمام ایشان بررسی شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین