پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نگاهی آماری به نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شورای شهرهای لارستان تا پایان روز چهارم+اسامی

از صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ کار نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد و از آن زمان تاکنون ۴ روز می گذرد. تا…

از صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۹۹ کار نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد و از آن زمان تاکنون ۴ روز می گذرد.

تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۳ اسفندماه ۹۹، تعداد ۱۲داوطلب از شهرهای مختلف لارستان با مراجعه حضوری به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان یا به شکل غیرحضوری و آنلاین اقدام به ثبت نام کرده اند.

از این میان علیرضا نیاوند، مسعود حاجی رجبی، حامد صداقت، امیرحسین خضری، یوسف فیلسوف‌لاری از شهر لار، غلامحسین نادمی جویمی، محسن رضائی، داوود محترمه از شهر جویم، سیدفاضل سدره نشین، عبدالحسین شکری از شهر بیرم، محمدرضا زارعی از شهر دهکویه و نوید تابش از شهر لطیفی اقدام به نام نویسی کرده اند.

بدین ترتیب تا پایان روز چهارم نام نویسی، از شهر لار ۵ نفر، از شهر جویم ۳ نفر، از شهر بیرم ۲ نفر و از شهرهای دهکویه و لطیفی هر کدام یک نفر نامزد انتخاباتی داشته اند.

بنابراین، تاکنون از شهرهای بنارویه، عمادشهر و خور گزینه ای برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقدام نکرده است.

گفتنی است؛ کار ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹ ادامه دارد و متقاضیان می توانند از طریق نرم افزار تلفن همراه یا رایانه که در سایت وزارت کشور بارگذاری شده، دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه حضوری به فرمانداری ویژه لارستان وارد کارزار انتخابات شوند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین