پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختصاص واکسن برای 326 نفر دیگر در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ بازهم کرونای انگلیسی یافت شد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تعداد ۶۵۲ دوز واکسن کرونا جهت تزریق به ۳۲۶ نفر به این دانشکده اختصاص داده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تعداد ۶۵۲ دوز واکسن کرونا جهت تزریق به ۳۲۶ نفر به این دانشکده اختصاص داده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه، معاون بهداشت دانشکده با اشاره به اختصاص ۶۵۲ دوز واکسن کرونا به دانشکده برای ۳۲۶ نفر اظهار داشت: در چهارمین مرحله از توزیع واکسن‌کرونا ۴۰۰ دوز واکسن وارداتی بهارات برای تزریق به ۲۰۰ نفر از پرسنل بهداشت و درمان تحویل گرفته شده است.

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا در مرحله عمومی، برای گروه سالمندان، جانبازان شیمیایی و ۷۰ درصد همچنین بیماران خاص تصریح کرد: در مرحله بعد و پس از تزریق واکسن به گروه های مشخص شده از سوی وزارت، تعداد ۲۵۲ دوز برای ۱۲۶ نفر از پاکبانان محترم شهرداری اختصاص یافته که تزریق آن به زودی آغاز می شود.

معاون بهداشت دانشکده همچنین از بستری تعدادی از بیماران از سایر شهرستان ها در بیمارستانهای مجموعه خبر داد و افزود: متاسفانه موارد کرونای جهش یافته انگلیسی نیز در بین بیماران یافت شده که این مهم موجبات نگرانی کادر بهداشت و درمان و مردم را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای تامین آرامش روانی جامعه و کادر بهداشت و درمان، پیگیری های متعددی انجام شده و ضمن اعلام به مرکز استان من بعد با توجه به تکمیل تقریبی ظرفیت بسیاری از بخش ها پذیرش همشهریان در اولویت قرار میگیرد.

دکتر یگانه ضمن ابراز تاسف از برگزاری عروسی ها و تجمعات متعدد، علی رغم تاکیدات بسیار بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: خبرهای رسیده حاکی از برگزاری تجمعات، عروسی‌ها و دورهمی هایی است که ناشی از عدم نظارت کافی برخی دستگاه‌های اجرایی است و تنها کاری که از دست ما به عنوان متولیان تامین سلامت برمی‌آید، هشدارهای مکرری ست که بارها و بارها نیز مطرح شده است.

معاون بهداشت دانشکده در انتها با اشاره به اینکه علاوه بر دستگاههای نظارتی و عملیاتی، همشهریان عزیز بهترین اهرم فشار برای خاطیان هستند، تصریح کرد: بهترین عامل بازدارنده از برگزاری این تجمعات، خود مردم هستند که با اجتناب از حضور در این جمع ها، به سلامت خود، خانواده و همشهریان شان کمک بسزایی خواهند کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین