شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کارمان خدمت رسانی است و بیماران شهرهای دیگر هم پذیرش می کنیم؛ رسانه ها همیاری نمایند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی تقاضا داریم که پای کار بیایند و در عمل ما را در جهت اطلاع‌رسانی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی تقاضا داریم که پای کار بیایند و در عمل ما را در جهت اطلاع‌رسانی بهتر به مردم یاری دهند و مدیریت بحران کنند، خاطر نشان کرد: برخی می گویند چرا بیمارانی از شهرستان های دیگر (زرین دشت) را در بیمارستان لار پذیرش می کنید؟ در واقع کار ما خدمت رسانی به مردم است و بیمارستان لار یک قطب پزشکی است و افراد برای بیماری خود به این بیمارستان مراجعه می کنند و ما نیز باید به بیماران خدمات بدهیم.

به گزارش میلاد لارستان، نشست خبری مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اصحاب رسانه از طریق ویدئو کنفرانس و به شکل غیرحضوری انجام شد.

در این نشست، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان خطاب به اصحاب رسانه و مردم اظهار داشت: اخبار مربوط به بیماری کرونا و دانشکده علوم پزشکی را از طریق روابط عمومی دانشکده پیگیری کنند زیرا در این مدت اخبار زیادی در سطح شهر مطرح شده است.

دکتر وحید یگانه با تأکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و ورود به موج چهارم با کمک فرمانداری ویژه و سپاه ناحیه لارستان محدودیت هایی در سطح شهر برقرار شده است، افزود: در این مدت منع رفت و آمد از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد اعمال و افرادی که خارج از این ساعت رفت و آمد دارند جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا گروههای شغلی ۲ تا ۴ در این مدت تعطیل و فقط گروه شغلی یک که شامل اقلام ضروری مردم است مشغول به فعالیت خواهند بود، تصریح کرد: در این مدت کنترل بیشتری بر روی اصناف و کلینیک‌های سطح شهر توسط اکیپ های بازرسی صورت خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه از اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی تقاضا داریم که پای کار بیایند و در عمل ما را در جهت اطلاع‌رسانی بهتر به مردم یاری دهند و مدیریت بحران کنند، خاطر نشان کرد: برخی می گویند چرا بیمارانی از شهرستان های دیگر (زرین دشت) را در بیمارستان لار پذیرش می کنید؟ در واقع کار ما خدمت رسانی به مردم است و بیمارستان لار یک قطب پزشکی است و افراد برای بیماری خود به این بیمارستان مراجعه می کنند و ما نیز باید به بیماران خدمات بدهیم.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه در خصوص آمار ۳ هفته ابتدائی سال ۱۴۰۰ باید گفت که منطقه به سمت قرمز حرکت کرده و اوضاع خطرناک است، ادامه داد: در حال حاضر ۸ منطقه فوق قرمز شامل دهکویی، لطیفی، جویم، بیرم، عمادشهر، براک و شرفویه ۶ منطقه قرمز شامل لار، اوز ، بلغان، سده، کهنه و باغ و ۵ منطقه نارنجی شامل خور، دشتی، بالاده، بنارویه و فیشور داریم و بقیه مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان به رنگ زرد هستند.

وی مجموع تست‌های کرونای انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون را ۶ هزار و ۳۱۴ تست اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۴۱۶ مورد آن مثبت بوده و این مدت همچنین ۸۵۴ نفر بیمار مشکوک به کرونا نیز به بیمارستان های تحت پوشش دانشکده مراجعه کرده که به این افراد به صورت سرپائی یا بستری رسیدگی شده است.

یگانه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز از مجموع ۱۳۹ تست بیماری کرونا ۴۷ مورد مثبت بوده که ۱۷ مورد آن مربوط به لار، ۷ مورد اوز، ۷ مورد خنج و ۵ مورد نیز مربوط به خور و بقیه موارد مربوط به دیگر مناطق بوده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کارمان خدمت رسانی است و بیماران شهرهای دیگر هم پذیرش می کنیم؛ رسانه ها همیاری نمایند”

  1. کبری گفت:

    همش شعاره:
    چطوره دو روز پیش بیمارستان بیماری که برای بستری از داراب آمده بود را بستری و پذیرش نکرد!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین