شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انتخاب غلامحسین نژاد بعنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان

غلامرضا غلامحسین نژاد به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، با توجه به نزدیکی مسابقات…

غلامرضا غلامحسین نژاد به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، با توجه به نزدیکی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نونهالان کشور، کمیته مربیان هیئت کشتی لارستان نشست هم اندیشی با حضور اعضای تحت پوشش خود در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان لارستان را برگزار و پس از بحث و تبادل نظر، غلامرضا غلامحسین نژاد مربی رسمی فدراسیون کشتی و از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی آزاد استان و کشور، به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان معرفی شد.

در این جلسه مصوب شد از روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، تمرینات نونهالان مستعد باشگاه های هیئت کشتی لارستان در فضای باز پیگیری شود.

محمدحسن معصومی و حکمت الله ملتفت دو مربی رسمی فدراسیون کشتی نیز از سوی سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان لارستان به عنوان مربی این رده سنی انتخاب شدند.

همچنین در این نشست مقرر شد با توجه به نزدیکی پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی کشور، سرمربی این رشته نیز انتخاب و تمرینات از سر گرفته شود.

داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان نیز در این جلسه حمایت های همه جانبه خود را از مربیان سازنده و کشتی گیران مقام آور اعلام کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه ۱۴۰۰ در استان لرستان برگزار می شود و منطقه آزاد بندر انزلی نیز میزبان رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور در روزهای دوم تا چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین