جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی توسط علما تسنن و تشیع جنوب فارس

ائمه جمعه و جماعات، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای مشترک صادر کردند. به گزارش میلاد…

ائمه جمعه و جماعات، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای مشترک صادر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، ائمه جمعه و جماعات، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای مشترک صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرهای رسیده از فلسطين اشغالى حاكى از تشديد روز افزون جنايات رژيم غاصب اسرائيل بر عليه مردم مظلوم فلسطين مى‌باشد .

با كمال تاسف جهان اسلام هر روز شاهد به خاك و خون افتادن دهها و صدها زن و مرد و كودك فلسطينى به جرم آزادى‏خواهى و دفاع از حريم اولين قبله مسلمانان يعنى قدس شريف است مردمى كه از حقوق اوليه انسانى خود يعنى حق حيات در خانه و كاشانه و سرزمين مادرى خود محروم مى‌باشد .

سكوت سنگين مدعيان دفاع از حقوق بشر كه آگاهانه نظاره‏ گر اين جنايات ددمنشانه هستند علاوه بر اينكه پرده از ريا و تزوير و هم داستانى اين مدعيان دروغين با ظالمان غاصب بر میدارد مسئوليت هر انسان آزاد انديش را سنگين‏تر مى نمايد.

اينك خطاب اصلى نداى مظلوميت ملت فلسطين متوجه مسلمین جهان، علماء و فرهيختگان روشنفكر و كليه مسئولين متعهد در سراسر جهان خاصّه كشورهاى اسلامى است.

رسالت اصلى همگان در پاسدارى از حريم انسانيت ايجاب مى‌كند كه ا اين جنايات سبعانه را محكوم نموده و به يارى اين ملت ستمديده و محروم بشتابند كه امروز دفاع از اين مردم مظلوم بى سلاح به هر منطق و در هر آئين و مذهب به حكم عقل و نقل، به اقتضاى فطرت انسانى و اصول مسلم انسانى واجب بوده و ترك آن معصيتى بس بزرگ است.

حاميان رژيم اسرائيل خاصّه استكبار جهانى به سركردگى آمريكا بايد بدانند امروز منفورترين دولت در بين مسلمانان رژيم اسرائيل است و حمايت از اين رژيم صهيونستى به معناى شريك بودن در كليه جنايات اين جنايتكاران محسوب گرديده و تاوان سنگينى به دنبال خواهد داشت و تداوم حمايت از دولت تروريستى اسرائيل نتيجه‌ای ى جز برانگيختن آتش قهر مسلمین و خشم آزاديخواهان در سراسر جهان  نخواهد داشت.

در خاتمه اميدواريم كه همگان خصوصاً عالمان متعهد و دين باور و روشنفكران آزاد انديش به وظيفه خود عمل نمايند.

 

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته‏

ائمه جمعه و جماعات شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز و شورای ائمه جمعه و جماعات فارس

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین