شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تاکید فرماندار لارستان بر پیگیری مطالبات خانواده شهدا و ساماندهی گلزارهای شهدا

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان فارس در خصوص موضوع ساماندهی مابقی گلزارهای مطهر شهداء لارستان گفت: کار ساماندهی گلزارهای تک و دو مزاره شهدا…

فرماندار ویژه لارستان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان فارس در خصوص موضوع ساماندهی مابقی گلزارهای مطهر شهداء لارستان گفت: کار ساماندهی گلزارهای تک و دو مزاره شهدا والامقام روستاهای منطقه لارستان باید انجام شود. 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با حضور در فرمانداری، با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و مشکلات جامعه ایثارگری را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و هیات همراه، با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران گفت: رشادت ‌ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران بر هیچ کسی پوشیده نیست.

جلیل حسنی بر لزوم پیگیری مطالبات خانواده شهدا و ایثارگر تأکید کرد و افزود: بازدید از خانواده شهدا در این شهرستان به طور مرتب انجام می شد، اما امروزه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت جامعه ایثارگری، اغلب دیدارها با خانواده معظم ایثارگران به صورت مجازی و یا از طریق تلفن انجام می‌شود.

معاون استاندارفارس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر در راستای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان گام برداریم.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص موضوع ساماندهی مابقی گلزارهای مطهر شهداء این شهرستان هم گفت: کار ساماندهی گلزارهای تک و دو مزاره شهدا والامقام روستاهای منطقه لارستان باید انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم‌ و مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی مورد توجه می‌باشد؛ گفت: مسئولان باید کمال همکاری در خدمت رسانی به این قشر عزیز را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس هم با قدردانی از فرماندار شهرستان لارستان گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد،شهادت و ایثار می باشد.

بررسی مشکلات درمانی ایثارگران و اشتغال خانواده های ایثارگر از جمله مسائلی بود که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین حمید دمیری و معصومه حسن زاده روسای ادارات مسکن و مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و غلامرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امورایثارگران لارستان نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تاکید فرماندار لارستان بر پیگیری مطالبات خانواده شهدا و ساماندهی گلزارهای شهدا”

  1. ناشناس گفت:

    عجب؟ جناب فرماندار…..؟اعم فعالیت شما چیست. کم کم لازم است کارنامه ای از فعالیت های خود را (اگر داشته باشید) برای مردم بیان کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین