شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کمک152 میلیون تومانی بسیجیان لارستان به نیازمندان بخش مرکزی در رمضان

فرمانده حوزه مقاومت بسبج سردار شهید شعبانعلی عفیفه لارستان از انجام کمک ۱۵۲ میلیون تومانی به خانوارهای آسیب پذیر روستاهای بخش مرکزی لارستان در قالب رزمایش کمک مومنانه در طول…

فرمانده حوزه مقاومت بسبج سردار شهید شعبانعلی عفیفه لارستان از انجام کمک ۱۵۲ میلیون تومانی به خانوارهای آسیب پذیر روستاهای بخش مرکزی لارستان در قالب رزمایش کمک مومنانه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

ابوالفضل اقتصادی فرد در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به اینکه یکی از فرائض سفارش شده در ماه مبارک رمضان انفاق کردن و یاری رسانی به مردم است، اظهار داشت: در دین مبین اسلام بر لزوم رسیدگی به مشکلات اطرافیان و حفظ جایگاه آنان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر و در راستای رزمایش کمک مومنانه، توسط قرارگاه جهادی شعبان حوزه مقاومت بسیج سردارشهید شعبانعلی عفیفه لارستان، به همت خیرین و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان و کانون فرهنگی هنری مسجد شاهزاده شهر لار کمکهای مختلفی به اقشار کمتر برخوردار ساکن در روستاهای بخش مرکزی لارستان صورت گرفت، افزود: در طول ماه پربرکت رمضان، تعداد ۲۴۴ بسته معیشتی به ارزش ۹۳ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسبج سردار شهید شعبانعلی عفیفه لارستان با اذعان به اینکه در هر یک از این بسته ها اقلام اساسی شامل گوشت قرمز یا مرغ،  یک کیسه ۱۰ کیلو برنج، رب گوجه، ماکارونی و سویا، حبوبات، شکر یا قند و غیره متناسب با کمک خیرین به ارزش هر بسته بطور میانگین ۵۰۰ هزار تومان توسط بسیجیان آماده سازی و توزیع شده است، تصریح کرد: این کمک ها طبق روال هرساله و براساس بانک اطلاعاتی که به تفکیک هر روستا تهیه شده، توزیع می شود تا از موازی کاری پرهیز و کمکها به شکل عادلانه به دست نیازمندان برسد.

این فعال جهادگر همچنین به توزیع یک هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اشاره و خاطر نشان کرد: همچنین یکی از خیرین در یک نیت جالب هزینه تهیه ۵۷ قوطی شیرخشک برای نوزادان خانواده های نیز به ارزش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را متقبل شد.

وی اضافه کرد: با توجه به  فرارسیدن فصل گرما و عدم امکان خرید وسایل سرمایشی از سوی برخی خانواده های نیازمند، یک دستگاه کولر سانترال ۲۴ هزار به ارزش ۱۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار یکی از خانواده های نیازمند بخش مرکزی لارستان قرار گرفت.

اقتصادی فرد در پایان از نیک اندیشان بلند همت و بسیجیان پرتلاش زیرمجموعه حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان به جهت مشارکت بی چشمداشت در انجام کارهای عام المنفعه تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین