شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جلسه سلسله نشست های ویزه بسیجیان با امام جمعه لارستان

جلسه سلسله نشست های ویزه بسیجیان و حلقه های صالحین با امام جمعه لارستان با موضوع انتخابات برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم…

جلسه سلسله نشست های ویزه بسیجیان و حلقه های صالحین با امام جمعه لارستان با موضوع انتخابات برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در دیدار با بسیجیان و حلقه های صالحین لارستان با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و دولت جوان انقلابی به بیان چند نکته مهم پرداخت و گفت: منظور از دولت جوان انقلابی دولتی  که همه اعضای آن در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال باشند نیست و نباید  صاحبان تجربه و کارآزمودگان و دنیادیدگان نادیده گرفته شوند.

وی استفاده از جوانان مؤمن و انقلابیدر بخشهای مختلف مدیریتی را مهم دانست و تصریح کرد: شرط لازم آن است که دولتی سر کار بیاید که اعتقاد به جوانان داشته باشد، اگر چنین دولتی سر کار بیاید، مشکلات  قابل حل خواهند بود و زمینه تحقق آرمانها فراهم خواهد شد.

امام جمعه لارستان همچنین انتخابات را عرصه نقش آفرینی مردم دانست و گفت: اظهار نظر ها به نحوی باشد که منجر به دلسردی  مردم از مشارکت در انتخابات نشود.

موسوی خرم خاطر نشان کرد: کسانی را انتخاب کنید  که معتقد به مردم و جوانان باشند، و عملکرد انقلابی داشته باشند وعدالتخواه و ضدفساد باشند چرا که چنین دولتی می‌تواند کار کشور را سامان دهد.

وی  در پایان با بازخوانی بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب گفت:رهبر انقلاب نظر خود درخصوص حضور اشخاص در انتخابات را بیان کردند و فرمودند؛ بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم، در دوره‌های گذشته افرادی که قصد کاندیداتوری داشتند، نظر من را می‌پرسیدند که می‌گفتم «نه موافقم نه مخالفم» یعنی نظری ندارم اما در این دوره گفتم همین مطلب را نیز نمی‌گویم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری جلسه سلسله نشست های ویزه بسیجیان با امام جمعه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    زنده باد امام جمعه گراش وبیرم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین