سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری همایش هیاتهای نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان جنوب استان فارس در لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: سلامت مردم، سلامت انتخابات، تجمعات حداقلی و مشارکت حداکثری، از اولویت ها و برنامه های ستاد، در انتخابات پیش روست. به گزارش…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: سلامت مردم، سلامت انتخابات، تجمعات حداقلی و مشارکت حداکثری، از اولویت ها و برنامه های ستاد، در انتخابات پیش روست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در همایش هیات های نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان جنوب استان فارس که در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد؛ در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام حضرت امام رحمة الله علیه و شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ گفت: بسیاری از انقلاب ها به دلیل اینکه نتوانستند بین تغییر و ثبات وضعیت مسالمت‌آمیز را ایجاد کنند، انقلابشان منجر به شکست شد؛ اما انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام رحمة الله علیه و با نقش کاریزماتیکی که داشتند، وضعیت متناقض گونه ای که در هر انقلابی بوجود می آید را به تعادل تبدیل کرد و هنوز که هنوز است کشور ما، امنیت آسایش، رفاه و آرامش و استقلال خودش را دارد و در تداوم حرکت حضرت امام بزرگوار امروز مقام معظم رهبری نیز توانمند، پرتلاش و تاثیرگذار این کشتی انقلاب را به پیش می‌برد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رییس و اعضا دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان لارستان، گفت: هیئت نظارت شهرستان در تمامی عرصه ها به خصوص در انتخابات همیشه با حفظ و گسترش نقش نظارتی خویش، یار و یاور عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بوده است و این تعامل و همدلی باعث شده است که خدا را شکر در منطقه لارستان همیشه انتخاباتی سالم، قانونی و پرشور رقم بخورد.

فرماندار ویژه لارستان خاطرنشان کرد: همیشه تمرکز ما و هیئت نظارت بر این بود که قبل از اینکه بخواهد تخلفی ایجاد شود و خدایی نکرده به انتخابات آسیبی برسد، پیشگیری کرده ایم و راهکارهای مناسب ارائه شده است، البته نباید از این بگذاریم که فرهنگ بالای مردم و قانونمند بودن آنها نیز در سلامت انتخابات تاثیر بسزایی دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان با بیان اینکه هماهنگی، همدلی و انسجام بین عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی می تواند سلامت کامل انتخابات را به همراه داشته باشد؛ بیان کرد: خدا را شکر برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تمامی فرایندهای مهم آن از چند ماه قبل آغاز شده و تمامی موارد و دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور اعمال و تمامی زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای یک انتخاباتی باشکوه و پرشور آماده است.

حسنی با تاکید بر اینکه سعی ما بر این است که بدلیل ویروس کرونا با تجمعات حداقلی، مشارکت حداکثری را در روز ۲۸ خرداد رقم بزنیم؛ اظهار داشت: مردم عزیز هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند؛ چرا که همه پروتکل های بهداشتی با نظارت کارشناسان بهداشت پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

معاون استاندار فارس نظم و انضباط و روانسازی در روز انتخابات را مهم دانست و گفت: ما به نظارت در همه امور اجرایی به خصوص در حوزه انتخابات که موضوعی ملی است، اعتقاد داریم و در این راستا همه نوع همکاری و تعامل را همچون گذشته اعمال خواهیم کرد؛ چرا که نظارت‌ها تعیین کننده، تاثیرگذار و موثر در سلامت و قانونی بودن انتخابات خواهد بود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مشارکت و حمایت مردم به عنوان قدرت نرم مولفه ای اساسی در اقتدار ملی است و برای ما اولویت اساسی است؛ اذعان داشت: در کنار همه شاخصه های نظامی  و اقتصادی، حضور مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت و نهایتاً حمایت آنان از نظام، از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است که تجسم عینی آن در انتخابات تبلور پیدا می‌کند.

حسنی یادآور شد: انشاالله از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل ها و به خصوص افراد توانمند استفاده و بسترها و زیرساخت‌های لازم برای انتخابات فراهم می کنیم و در همین راستا برنامه ها را به پیش می بریم.

فرماندار ویژه لارستان با برشمردن بایدها و نبایدهای انتخابات اظهار کرد: سعی می کنیم وقفه ای در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود و حق تبلیغ له یا علیه کاندیدی را نخواهیم داشت.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم در کنار همه عوامل اجرایی؛ نظارتی، بازرسی، امنیتی و قضایی و همه و همه از آرمان های امام و انقلاب دفاع کنیم و مردم نیز با حضور در پای صندوق های اخذ، نقش خویش را در سرنوشت جامعه ایفا کنند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین  سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین  عباس زاده رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان فارس و محمد اسماعیل عسکریزاده رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان لارستان نیز مطالبی را مطرح کردند.

در ادامه نیز آموزش های لازم به عوامل هیئت های نظارت و بازرسی انتخابات جنوب استان فارس ارائه شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین