یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان هشدار داد

خروج سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی رونق را از لارستان می گیرد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: من احساس و برداشتم این است که شاید در گذشته رونقی در لارستان بوده است ولی این رونق دارد به تدریج از دست می رود که شاید بخشی از دلیل آن خروج سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از شهرستان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: من احساس و برداشتم این است که شاید در گذشته رونقی در لارستان بوده است ولی این رونق دارد به تدریج از دست می رود که شاید بخشی از دلیل آن خروج سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از شهرستان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت از مسوولان خواست بنا به قانون اساسی که به وحدت دعوت کرده است آنها نیز باعث وحدت در لارستان شوند و سعی کنند در برنامه هایی که به مناسبت هفته وحدت در شهرستان اجرا می شود، شرکت داشته باشند.

وی با تأکید به مسئوولان شهرستان لارستان برای تسهیل سازی روند سرمایه گذاری در این شهرستان، افزود: سرمایه گذار می بایست برای انجام سرمایه گذاری احساس راحتی کند و با سرمایه گذاری در زادگاهش باعث توسعه و پیشرفت شود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه تأثیر اقدامات و فعالیت لارستانی ها در سطح کشور و حتی کشورهای دیگر بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: من احساسم و برداشتم این است که شاید قبلا رونقی در لارستان بوده است ولی این رونق دارد به تدریج از دست می رود که شاید دلیل آن قسمتی خروج  سرمایه  گذاران و فعالان اقتصادی از شهرستان و قسمتی نیز به من نوعی و امثال من که شاید نتوانستیم بخوبی از این فرصت هاو پتانسیل  استفاده کنیم برمیگردد و در هرصورت وضعیت آنچنانی که باید و شاید مطلوب نیست.

عالی ترین نماینده دولت در لارستان بار دیگر با تأکید بر اینکه باید بسترسازی مناسب سرمایه گذاری و استفاده از سرمایه خیرین صورت گیرد، ادامه داد: ایجاد اتاق جذب و حمایت از سرمایه گذاری در لارستان می تواند این سرمایه گذاری ها را هدفمند کند.

حسنی با درخواست از مسوولان برای اهتمام بیشتر به امر ایجاد اشتغال، یادآور شد: هیچ فرقی بین سرمایه گذاری در لار، شیراز، بندرعباس و سایر نقاط کشور وجود ندارد اما بعنوان یک مسئول باید تلاش کند تا شهرستانی که در آن در حال خدمت است به رونق دست یابد و بر اساس سیاستهای جمهوری اسلامی، دولت و مقام معظم رهبری قدم بردارد.

رئیس شورای اداری لارستان در بخش دیگری از سخنان خو به روسای ادارات تأکید کرد نسبت به انجام پروژه ها نظارت داشته باشند تا با این کار از اتلاف سرمایه های ملی و اقتصادی جلوگیری شود.

وی اتلاف منابع را ناشایست دانست و افزود: از مسئولین خواست از صفرتاصد هر پروژه را نظارت کنند تا از اتلاف منابع جلوگیری شود.

معاون استاندار فارس با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین شهرستان در مراسم های دینی و مذهبی از آنها خواست برای مردم و جوانان الگو باشند.

وی بار دیگر از شورای تامین شهرستان لارستان و مسئولینی که در ایام محرم و صفر باعث ایجاد آرامش در برگزاری مراسم های مختلف شدند، تقدیر و تشکر کرد.

حسنی با توصیه به مسوولان برای مشارکت، حمایت و همکاری با شرکت تازه تاسیس توسعه وعمران لارستان در چاچوب قانون، تصریح کرد: امید می رود این شرکت بتواند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری و ایجاد تعادل در شهرستان لارستان قدم های خوبی بردارد.

فرماندار ویژه لارستان از مسئولین ادارات برای حمایت از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لارستان دعوت کرد و از آنها خواست مایحتاج خود را از این مرکز تهیه کنند.

وی این مرکز را یکی از افتخارات لارستان دانست و از مسئولین و خیرانی که باعث ایجاد این مرکز شده اند، تشکر کرد.

پایان بخش جلسه شورای اداری شهرستان لارستان به تجلیل و معرفی مدیران گذشته و جدید ۱۱ نهاد مستقر در این شهرستان اختصاص داشت.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین