سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در یک کارگاه بلوک‌زنی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران کلانتری “۱۲ شهر قدیم” این فرماندهی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران کلانتری “۱۲ شهر قدیم” این فرماندهی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران کلانتری “۱۲ شهر قدیم” لارستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با اقدامات فنی و تخصصی از دپو سوخت قاچاق در یک کارگاه بلوک زنی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند، افزود: کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس این شهرستان با این پدیده مخرب با تمام توان برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین