جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح شرکت حامی لار با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان

شرکت حامی لار با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان صبح امروز و به مناسبت روز صنعت…

شرکت حامی لار با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان صبح امروز و به مناسبت روز صنعت و معدن، شرکت رسمی حامی لار با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان، فرمانده بسیج اصناف و کارگری، معاون برنامه‌ریزی فرماندار لارستان، رئیس اتاق اصناف لار، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان مدیر و جمعی از صنعتگران شهرک صنعتی لار افتتاح و از نشان این شرکت رونمایی شد.

سرهنگ عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در مراسم افتتاح و رونمایی از نشان حامی لار گفت: حامی لار بستری مناسب برای رشد و شکوفایی واحد‌های تولیدی و رونق تولید در شهرستان لارستان و نمونه ی بارز حمایت از تولید داخلی و تبلوری از شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی هاست که امیدواریم با حمایت دستگاه های اجرایی، ادارات متولی و مردم شریف لارستان بزرگ شاهد به ثمر نشستن آن باشیم.

سرهنگ افسری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه صنعتگران و مجاهدان عرصه تولید در لارستان از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج در راستای تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از این امر مهم و اساسی خبر داد.

گفتنی است حامی لار که با هدف رونق تولید و اشتغال پایدار در لارستان و حمایت حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری سپاه لارستان شروع به کار کرده است در نظر دارد محصولات غذایی، بهداشتی و خانگی تولید شده در شهرک صنعتی لار و دیگر واحد‌های تولیدی در سراسر لارستان را با نشان حامی لار در بازار با قیمت مناسب عرضه کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین