چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

شمارش معکوس برای آغاز عملیات انتقال آب دریا به لامرد به همت دو نماینده لامردی

در نشست شورای راهبردی انتقال آب از دریا که با حضور موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و مقامات ارشد استان برگزار شد، مقرر گشت روز شنبه بیست…

در نشست شورای راهبردی انتقال آب از دریا که با حضور موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس و مقامات ارشد استان برگزار شد، مقرر گشت روز شنبه بیست و ششم تیرماه آیین رسمی آغاز بکار عملیات اجرایی این پروژه مهم در شهرستان لامرد برگزار شود.

چندی پیش نیز جعفر قادری نماینده لامردی الاصل شیراز و زرقان در پیامی اظهارداشت: شنبه_۲۶_تیر فاز اول عملیات لوله گذاری و اجرای تاسیسات آب شیرین کن خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس (پارسیان به لامرد)، با حضور وزیر صمت، استاندار فارس و تعدادی از نمایندگان فارس با ظرفیت سالیانه ۶۰ میلیون مترمکعب آغاز میشود.

بر همین اساس  این پروژه هم‌اکنون در چهار جبهه شامل «احداث تأسیسات آب‌شیرین‌کن در کنار دریا»، «عملیات ترانشه‌برداری و خاک‌برداری خط انتقال در چند نقطه»، «عملیات حفر کانال» و همچنین «تولید، انتقال و لوله‌گذاری» فعال شده و نخستین محموله از لوله‌های این خط پروژه انتقال آب نیز در لامرد تخلیه شده است.

پروژه تأمین آب شرب و صنعت شهرستان‌های لامرد و مهر از دریا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان توسط شرکت فراآبرسان ظرف مدت قریب به ۲ سال اجرا خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شمارش معکوس برای آغاز عملیات انتقال آب دریا به لامرد به همت دو نماینده لامردی”

  1. ناشناس گفت:

    یادم هست در زمان نمایندگی دکتر جعفرپور که خبرهایی مبنی بر لزوم انتقال اب خلیج فارس به فارس از طریق لارستان منعکس شد .دکتر جعفرپور نماینده وقت اعلام کردند هیچ توجیه اقتصادی و فنی این طرح ندارد و یک کار بیهوده ایست و هزینه آب چند ده برابر بدست مردم می رسد .اما ببینید چگونه لامرد توانست .ببینید چگونه اب خلیج فارس در حال انتقال به کرمان و یزد است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین