شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

اهداء یک دستگاه اکسیژن ساز توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بیمارستان امام رضا (ع) لار

  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از اهداء یک دستگاه اکسیژن ساز توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بیمارستان امام رضا (ع) لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

 

  • معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از اهداء یک دستگاه اکسیژن ساز توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بیمارستان امام رضا (ع) لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر امین والی پور، اظهار داشت: با شروع موج پنجم شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان رضا (ع) و از طرفی راه اندازی بخش های جدید اورژانس کرونا، بستری کرونا و مراقبت های ویژه ۱ و ۲ کرونا، نیاز به استفاده از اکسیژن برای بیماران افزایش یافت.

وی افزود: در شرایطی که کشور در بحران کرونا به سر می برد، با تلاش و پیگیری های دکتر رضایی، رئیس محترم دانشکده علوم پزشکی لارستان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری و متعلقات آن به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به بیمارستان لار اهدا کرد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: در حال حاضر، روزانه بیش از ۸۰۰ لیتر در دقیقه توسط دستگاه های اکسیژن ساز فعلی به بخش های بیمارستان تزریق شده است که نصب و راه اندازی این دستگاه می تواند جبران کسری میزان اکسیژن مورد نیاز بیماران شده و پروسه درمان و بهبودی بیماران را به نحو چشمگیری افزایش دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین