پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

انفجار کرونا در اورژانس بیمارستان لار

با آغاز پیک پنجم کرونا در لارستان، اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) شهر لار روزانه با موج زیادی از بیماران کرونایی روبرو است. به طوری که با یک…

با آغاز پیک پنجم کرونا در لارستان، اورژانس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) شهر لار روزانه با موج زیادی از بیماران کرونایی روبرو است.

به طوری که با یک نگاه گذرا به آمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در سه روز گذشته در بخش اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، با آماری نگران کننده روبرو خواهیم شد.

در طی این سه روز یعنی از شروع هفته جاری تا پایان روز کاری دوشنبه، یکهزار و ۵۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این بخش بستری شده اند که این رقم نشان می دهد روزانه به طور میانگین ۵۱۷ بیمار و در هر شیفت کاری حدود ۱۷۰ بیمار مبتلا به این ببماری در بخش اورژانس بستری شده اند.

شهروندان عزیز؛ کادر درمان انسانهایی از جنس ما هستند و آنها هم دوست دارند مانند دیگر اقشار جامعه با راحتی و آسایش در کنار خانواده روزگار را سپری کنند. اما عدم توجه عده ای از ما به رعایت پروتکل های بهداشتی موجب خستگی و نگرانی مضاعف این فرشتگان زمینی شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “انفجار کرونا در اورژانس بیمارستان لار”

  1. شهروند گفت:

    شما یه سر بزنید به اداره کل راه و شهر سازی لارستان ، میبینید که اکثر کارمندا حضور دارند ،گویا اینجا از قانون یه جور دیگه تفسیر میکنن شاید هم کرونا رو اونا بی اثره!!!!!!
    مگه قرار نبود فقط ۳۰ در صد کارمندا در محل کار حاظر باشند

  2. ناشناس گفت:

    سلام بردلاوران عرصه مقابله بابیماری منحوس کرونا
    اعداد وارقام بالا بسیارنگران کننده هست وهمکاری همه مردم را رعایت شیوه نامه های بهداشتی طلب می‌کند. اماتعدادمتوسط بستری دربیمارستان لارآن هم دراورژانس(۵۱۷نفردرروز)بنظرغیرمنطقی هست شایسته است از بیمارستان درمورد صحت آن جویا می شدید.متشکرم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین