یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی در لارستان تشریح شد

اطلاعيه شماره ٦٧ ستاد مقابله با كرونا لارستان با موضوع تشریح تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی صادر شد. به گزارش میلاد لارستان، اطلاعيه شماره ٦٧ ستاد مقابله با كرونا در لارستان…

اطلاعيه شماره ٦٧ ستاد مقابله با كرونا لارستان با موضوع تشریح تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی صادر شد.

به گزارش میلاد لارستان، اطلاعيه شماره ٦٧ ستاد مقابله با كرونا در لارستان لحظاتی پیش به شرح زیر منتشر شد:

قابل توجه همشهريان عزيز :

با توجه به تصميم قرارگاه عملياتي مبارزه با بيماري كرونا در كشور و اعمال محدوديت براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و همچنين ابلاغ تعطيلي پيش رو، از تاريخ ۲۵ الي ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، جزئيات فوق پس از تصويب در ستاد استاني و شهرستاني مقابله با كرونا به شرح زير جهت اطلاع و اقدام لازم اعلام مي شود:

كليه ادارات، بانك ها، موسسات، دفاتر پيشخوان تعطيل و نيروهاي اتفاقات ادارات خدمات‌رسان شامل برق، گاز، آب، مخابرات، آتش‌نشاني و اورژانس به‌صورت آماده باش خواهند بود.

کليه اصناف غيرضرور، مجتمع‌هاي تجاري، بازارها، پاساژها، فست فودها، كبابي‌ها، ساندويچی‌ها و بستني و آبميوه فروشي‌ها، شريني‌فروشی و قنادي‌ها تعطيل و تنها اصناف ضرور شامل نانوايي، سوپر ماركت، لبنيات و پروتئين (گوشت، ماهي، مرغ)، ميوه و سبزي، داروخانه و مراكز درماني و مطب پزشکان مجاز به فعاليت مي‌باشند. لازم به توضيح است رستوران‌ها و بيرون‌برها مجاز به فعاليت و فروش به‌صورت بيرون‌بري  فقط در ساعات صبح تا ظهر مي‌باشند.

تردد در محورهاي مواصلاتي خارج از شهرستان با خودروهاي شخصي ممنوع و ورود و خروج خودروهاي فوق با پلاك بومي و غير بومي در محدوده استان شامل جریمه یک ميليون تومانی و خارج از استان دو ميليون تومانی خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین