جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از کشف تریاک در داشبورد تریلی تا 7 دستگاه ارز دیجیتال در لارستان

    تریلی حامل بیش از ۳۸ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی لار توقیف شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی لارستان گفت:مأموران…

 

 

تریلی حامل بیش از ۳۸ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی لار توقیف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی لارستان گفت:مأموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور مواصلاتی “بندر عباس-لارستان” به یک دستگاه تریلی مشکوک وآن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ “داود امجدی افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داشبورد این خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

 

کشف ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان خبر داد با تلاش مأموران انتظامی ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ داوود امجدی گفت: ماموران پلیس آگاهی با کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز و نگهداری ماینر در منزلی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان تعداد ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال به همراه وسایل جانبی را کشف و در این خصوص یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه، ۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین