پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

32 هزار دانش آموز لارستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

۳۲ هزار و ۴۳۱ دانش آموز دختر و پسر لارستانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

۳۲ هزار و ۴۳۱ دانش آموز دختر و پسر لارستانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروز، طی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، نسا خیل تاش معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، سرهنگ امجدی فرماندهی انتظامی لارستان، سرهنگ پیش بین جانشین سپاه ، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش، محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین، معلمین و اولیا دانش آموزان لارستانی، بصورت نمادین، زنگ مهر و ایثار، به نمایندگی از ۲۹۰ واحد آموزشی ، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، درآموزشگاه های پسرانه ابتدایی حاج رضا نجف پناه و متوسطه دخترانه فرزانگان(تیزهوشان) شهرستان به صدا درآمد.

گفتنی است در این روز  ۳۲ هزار و ۴۳۱ دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز شروع سال جدید را گرامی داشتند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۰۲ دانش آموز پایه اول هستند که با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از ۱۳۰۲  کلاس درس حاضر شدند.

سخنرانی معاون معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار و مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ بوی ماه مهر، بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و تجلیل از دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در جمع معلمین و دانش آموزان پیش دبستانی هلال مهر نیز حضور یافتند و به آنها تبریک گفتند.

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های بیرم، جویم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین