یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جشن «مشق مهر» در مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهرگان لارستان

جشن «مشق مهر» به مناسب آغاز سال تحصیلی توسط مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهرگان لارستان برگزار شد. این برنامه با حضور معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، رئیس…

جشن «مشق مهر» به مناسب آغاز سال تحصیلی توسط مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهرگان لارستان برگزار شد.

این برنامه با حضور معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، رئیس اداره بهزیستی، کارشناس دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره کتابخانه ها، معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه،رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، رئیس اداره کار، کارشناسان شهرداری و اداره ورزش و جوانان و همچنین مدیرعامل مرکز خیریه آموزشی امام صادق، در مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده مهرگان ویژه کودکان کار و خانواده آن ها برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا کارگاه آموزشی با عنوان اهمیت تحصیل در آینده و رشد فردی و نحوه مطالعه و برنامه ریزی درسی برگزار گردید که این بخش با مسابقه شعر خوانی کودکان کار و اهدا جوایز نیز همراه بود.

در بخش دیگر برنامه ضمن اجرای کارگاه آموزش توانمندی همراه با ایفای نقش کودکان، آقای علیرضایی به معرفی مرکز و خدمات ارائه شده پرداخت و گفت؛ یکی از اهداف این مرکز توانمندسازی کودکان کار در سطح شهرستان است.

در ادامه نیز آقای حاجی حسینی ریاست بهزیستی بر اقدامات مهم این اداره در راستای پیشگیری از آسیب ها و لزوم توجه مسولین بر همراهی با این مرکز جهت مشارکت در راستای ساماندهی کودکان کار اشاره کرده و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به کودکان کار اهدا گردید.

در انتها نیز آقای علمدار معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری در معیت روسای ادارات از دفتر مرکز بازدید کرد.

خبرنگار؛ سحر طاهری

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین