شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

انتقاد حسین‌زاده از دولت؛ ضرورت نگاه کارشناسی به مصوبات در سفرهای استانی رئیس‌جمهور

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امیدها را در دل مردم زنده می‌کند اما ضرورت دارد نگاه کارشناسی به مصوبات…

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امیدها را در دل مردم زنده می‌کند اما ضرورت دارد نگاه کارشناسی به مصوبات و اخذ بودجه صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده در جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد در خصوص تخصیص بودجه به حوزه فرهنگی گفت: در آستانه هفته وحدت به پاس قدردانی از اهل سنت حوزه انتخابیه در جنوب استان فارس که اهل مطالعه و فرهنگ هستند تقاضا می‌شود در سال ۱۴۰۰ این شهرستان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور امیدها را در دل مردم زنده می‌کند اما ضرورت دارد نگاه کارشناسی به مصوبات و اخذ بودجه صورت گیرد.

وی افزود: آب بخش مرکزی شهرستان گراش و ۵ بخش جنوب استان فارس، همچنین ۸۰ روستا چندین بار است جزو مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور نیامده است که این باعث ایجاد تبعیض در بودجه و تخصیص اعتبارات شده است که پذیرفتنی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر نیرو گفت: قبض برق کشاورزان ۲ تا ۸ میلیون در نوسان آمده است لذا تقاضا می‌شود این موضوع را پیگیری کنید.

حسین‌زاده در خصوص راه‌های حوزه انتخابیه گفت: در جاده چک چک و تونل شهدای خلیج فارس در شهر گراش که مطالبه ۵۰ ساله مردم است با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد اما متأسفانه توجهی به آن نشده است.

وی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان درحوزه انتخابیه خود گفت: سی‌تی‌اسکن شهر بیرم و شهرستان عوض متأسفانه مدت‌هاست بر زمین مانده است لذا تقاضا می‌شود مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انتقاد حسین‌زاده از دولت؛ ضرورت نگاه کارشناسی به مصوبات در سفرهای استانی رئیس‌جمهور”

  1. اوزی ویک تذکر گفت:

    تقاضای نماینده مجلس برای پایتختی کتاب برای شهرستان اوز. است درضمن دراخر این خبر شهرستان اوز. را عوض نوشته آید. که باید آنرا اصلاح کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین