یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شعبه جمعیت هلال احمر لارستان برتر فارس شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: با ارزیابی عملکرد شعب جمعیت هلال احمر فارس در ۲ سال اخیر، شعب لارستان، نی ریز و فیروزآباد رتبه های برتر را بدست…

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: با ارزیابی عملکرد شعب جمعیت هلال احمر فارس در ۲ سال اخیر، شعب لارستان، نی ریز و فیروزآباد رتبه های برتر را بدست آوردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لارستان، حسین درویشی، با اشاره به انجام ارزیابی عملکرد شعب جمعیت هلال احمر فارس اظهار داشت: با ارزیابی عملکرد شعب جمعیت هلال احمر فارس در ۲ سال اخیر، شعب نی ریز، لارستان و فیروزآباد رتبه های برتر را بدست آوردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه شعبه لارستان رتبه برتر را در میان ۲۷ شعبه استان فارس بدست آورد، افزود: این ارزیابی شامل اجرا و گزارش عملکردی شعب بود که توسط معاونت های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان، آموزش، منابع انسانی و پشتیبانی و حوزه مدیریت جمع بندی شده بود را شامل می شد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه های ابلاغی معاونت ها، ارسال گزارشات به موقع، پاسخگویی به عملیات های امدادی و … از مهمترین شاخص های این ارزیابی بوده است.

درویشی اعلام کرد: از روسای شعب نی ریز، لارستان و فیروزآباد به عنوان شعب برتر در این حوزه در همایش یک روزه شورای مدیران جمعیت هلال احمر فارس در مرکز استان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین