سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

راهیابی شهر اوز به مرحله نهایی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران

مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از راهیابی پنجمین‌بار شهر اوز به مرحله نهایی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، محسن مهرآوران…

مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از راهیابی پنجمین‌بار شهر اوز به مرحله نهایی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محسن مهرآوران در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، از راهیابی پنجمین بار شهر اوز به مرحله نهایی هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران خبر داد.

وی با اشاره به اجتماع اعضای دبیرخانه پایتخت کتاب در تالار وب کنفرانس محمد خوارزمی (خیریه حاج محمدامین کمالی) دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و ارتباط مجازی با اعضای شورای سیاست‌گذاری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در این نشست مجازی از فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی شهرستان اوز، توسط حاضران به‌خصوص فروغ هاشمی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع شد.

مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با ابراز خشنودی از پذیرفته شدن اوز در جمع شهرهای سنندج، نجف‌آباد، بم و سمنان به دور نهایی هفتمین گزینش پایتخت کتاب ایران عنوان کرد: اوز تاکنون در پنج دوره به مرحله نهایی گزینش پایتخت کتاب ایران راه یافته که در چهار دوره به دو عنوان شهر خلّاق و در دو دوره دیگر در ردیف ۲۰ شهر برتر شهر کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با ایجاد کتابخانه مجهز مولوی و راه‌اندازی سامانه دیجیتالی سیمرغ و تشکیل باشگاه کتابخوانی دانشجویی نقش برجسته‌ای در افتخارات فرهنگی اوز داشته است.

فروغ هاشمی با برشمردن ویژگی‌هایی که اوز را مستعد کسب این عنوان بزرگ فرهنگی در کشور کرده، ابراز امیدواری کرد که اوز در هفتمین دوره بتواند به پایتختی کتاب ایران دست یابد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین