جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی در آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه های دانشجویی این آموزشکده شد….

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی در آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام خوابگاه های دانشجویی این آموزشکده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، دکتر علی موسوی مدیر کل نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به همراه دکتر محمد جامعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که قدرت اله یادگاری فرد رییس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان و معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان خواستار افزایش رشته های تحصیلی و همچنین تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد.

جلیل حسنی با تقدیر از همراهی دانشگاه فنی و حرفه ای استان و شهرستان تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی آموزشکده و دغدغه خانواده ها و مسؤولان آموزشکده برای اسکان دانشجویان در خوابگاه می طلبد که دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و استان در اتمام ساخت خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشد.

گفتنی است؛ آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان در حال حاضر ۳۰۰ نفر دانشجو دارد و در رشته های برق، الکترونیک، کامپیوتر و حسابداری در مقاطع کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین