پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

۶ پروژه عمرانی اولویت‌دار علوم پزشکی در شهرستان لارستان

۶ پروژه عمرانی اولویت‌دار علوم پزشکی در شهرستان لارستان اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مشترک…

۶ پروژه عمرانی اولویت‌دار علوم پزشکی در شهرستان لارستان اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مشترک مجموعه با خیرین بخش مرکزی شش پروژه اولویت دار شناسایی و برای اجرا در برنامه کوتاه مدت مجموعه قرار گرفت.

مریم فزونی، مدیر مشارکتهای اجتماعی دانشگاه ضمن اشاره به حضور مستمر و موثر خیرین در پروژه های عمرانی مجموعه، عملکرد آنان را چشمگیر عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر۲۶۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین منطقه در زمینه ساخت پروژه های عمرانی هزینه شده که این امر مایه مباهات مجموعه شهرستانی بوده است.

فزونی ۶ پروژه اولویت دار مجموعه در بخش مرکزی لارستان را تاسیس دانشکده پزشکی، مرکز جامع سلامت شهرجدید لار، خوابگاه دانشجویی پردیس، آشپزخانه صنعتی، محوطه سازی بیمارستان امام رضا (ع) لار و سوله بحران برشمرد و افزود: با توجه به پهناور بودن حوزه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان و کثرت پروژه های مورد نیاز و بعضاً برزمین مانده لازم است تا همچون ادوار گذشته همراهی خیرین را داشته تا بتوانیم با تکیه بر آن اعتبارات مورد نیاز بخش دولتی را نیز به سمت منطقه خود سرازیر کنیم.

وی از خیرین خواست تا با همکاری بیش از پیش خود دانشگاه را درجهت رسیدن به هدف اصلی و مهم خود یعنی همان فراهم سازی زیر ساخت های لازم جهت تبدیل شدن به دانشگاه و در نتیجه ارتقاخدمات به مردمان صبور و مهربان منطقه است، یاری رسانند.

لازم به ذکر است خیرین محترم میتوانند با مراجعه به واحد مشارکت های اجتماعی مستقر ستاد مرکزی، طبقه اول، واحد ۳ و یا تماس با شماره ۵۲۲۵۵۵۱۲ الی ۱۶داخلی ۱۲۶، از چند و چون اولویت ها و پروژه های عمرانی، تجیهزات و همچنین کمک به بیماران نیازمند تحت پوشش اطلاع حاصل کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۶ پروژه عمرانی اولویت‌دار علوم پزشکی در شهرستان لارستان”

  1. کارمند علوم پزشکی. لارستان گفت:

    دکتر سلمان پور همه امکانات. را برای خود لار متمرکز. کرده است. واز شهرستانهای. اوز. وخنج. غافل. است واین عواقبی برای. آینده. دانشکده مطرح. خواهد. کرد. باید دراین. راه تجدید نظر نماید. دلسوزانه عرض کردم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین