یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

افتتاح استادسرا ۸ واحدی دانشکده بهداشت واحد اوز

استادسرا دانشکده بهداشت واحد اوز افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در آیینی با حضور دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه علوم پزشکی…

استادسرا دانشکده بهداشت واحد اوز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در آیینی با حضور دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان، محمدی فرماندار اوز، مشاورعالی رییس،معاونان توسعه و دانشجویی و تنی چند از مدیران دانشگاه و رییس دانشکده بهداشت، ساختمان استادسرای مرحوم دکتر عبدالحمید سیفایی در دانشکده بهداشت واحد اوز افتتاح شد.

در این آیین که خانواده مرحوم سیفایی، هیات امنای دانشکده بهداشت و خیران و معتمدان شهرستان نیز حضور داشتند، حاجیه طیبه سیفایی، خیر پروژه و خواهر مرحوم دکتر سیفایی، مجتمع ۸ واحدی استادسرای دانشکده بهداشت را افتتاح کرد.

زیربنای این ساختمان که در ضلع غربی دانشکده بهداشت قرار دارد، ۵۰۸ متر مربع بوده که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به شکل مشارکتی و در قالب پروژه های ۵۰، ۵۰ ساخته شده است.

نکته قابل توجه اینکه، پروژه استادسرا از ابتدای کلنگ زنی در سال ۹۸ تا سال گذشته، صرفاً پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و با توجه به رویکرد ریاست دانشگاه مبنی بر اتمام پروژه های برزمین مانده، طی اقدامی جهادی و در طول یکسال گذشته، با صرف هزینه دولتی از محل دانشکده بهداشت واحد اوز، مابقی پروژه تکمیل و امروز با حضور مسیولین، معتمدین و خیرین ارجمند شهرستان اوز افتتاح شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین