شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نشست اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان لارستان با فرماندار

رییس و اعضا هیات رئیسه شورای شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

رییس و اعضا هیات رئیسه شورای شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، منصور جعفری رییس و اعضا هیات رئیسه شورای شهرستان لارستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تصریح کرد: لازم است مسائل و اولویتهای شهرستان به صورت مدون و هدفمند توسط شورای اسلامی شهرستان، تهیه و برنامه ریزی لازم برای اجرای آنها صورت پذیرد.

جلیل حسنی گفت: موفقیت شورای اسلامی لارستان به اتحاد، همبستگی، حرکت در مسیر قانون و عملکرد آن بستگی دارد، مادامی که این عملکرد پررنگ و موفق باشد، نقش این نهادمدنی در همه فعالیت ها پر رنگ دیده می شود.

وی با بیان اینکه با همراهی و اتحاد می توان فعالیت های خوبی را انجام داد، افزود: تا زمانی که این نهادمدنی بر اساس قانون و طبق مقررات فعالیت کند، دستگاه های اجرایی نهایت همکاری را دارند، البته وظایف بسیار زیادی برای شورای شهرستان مشخص شده است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با اشاره به بیان برخی وظایف شورای لارستان گفت: ما نهایت همکاری را با شورای شهرستان داریم و با همراهی و تلاشی که در شورای شهرستان وجود دارد آن گونه که در شان مردم است، اثرگذار باشد.

معاون استاندار فارس خطاب به رییس و اعضا هیات رئیسه شورای شهرستان گفت: برنامه‌های خوب و موثری در شورا داشته باشید و سعی شود یکصدا از شورای شهرستان بیرون بیاید و تصمیمات قاطع و مصمم گرفته شود.

حسنی در پایان از رییس و اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان لارستان خواست، برای توسعه و رونق و آبادانی هرچه بیشتر این منطقه مجدانه تلاش کنند.

همچنین منصور جعفری رییس شورای شهرستان لارستان نیز اظهار کرد: سال های اخیر از سوی مردم، شوراها و اداره های دولتی با یک دید نگاه می شوند و هر اقدامی که در شورای شهرستان انجام شود، ثمره آن متوجه نظام می شود، بنابراین باید به گونه ای عمل شود که هیچ گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد و دراین زمینه مدیون خون شهدا نباشیم.

وی ادامه داد: برای خدمت به مردم و انجام فعالیت های ماندگار در این راه قدم گذاشتیم که مردم به ما اعتماد کنند، سعی داریم بهترین اقدام را داشته باشیم و با همفکری، اتحاد و همچنین نظر جمعی بتوان بهترین ها را انجام داد.

در این نشست مسائل و مشکلات شورای شهرستان و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و سلامت، راه های اصلی و روستایی ، ورزش روستایی ، آب شرب ، سوخت، دریافت بذر و کود کشاورزی، برق و روشنایی معابر و غیره بررسی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین