پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

سهم بیرم از تجهیز و راه اندازی راهدارخانه تنها یک بنر!!

یکی از رسانه‌های بخش بیرم، با تهیه و ارسال مطلبی با عنوان «سهم بیرم از تجهیز و راه اندازی راهدارخانه تنها یک بنر بود؟!»، نسبت به عدم توجه مسئولان به…

یکی از رسانه‌های بخش بیرم، با تهیه و ارسال مطلبی با عنوان «سهم بیرم از تجهیز و راه اندازی راهدارخانه تنها یک بنر بود؟!»، نسبت به عدم توجه مسئولان به این راهدارخانه گلایه کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از بیرم نیوز، یکی از مخاطبان از بخش بیرم، با تهیه و ارسال مطلبی با عنوان «سهم بیرم از تجهیز و راه اندازی راهدارخانه تنها یک بنر بود؟!»، نسبت به عدم توجه مسئولان به این راهدارخانه گلایه کرده است. در این متن آمده است:

تیر ماه سال ۱۴۰۰ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج،گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مهندس شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه، روح اله بامداد بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش بیرم و جمعی از مسوولین و معتمدین محلی، راهدارخانه بخش بیرم افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم افتتاح راهدارخانه بیرم خبر از اختصاص بودجه جهت تجهیز و راه اندازی این مکان داد و وعده داد تا نهایت دوماه دیگر کار تجهیز و راه اندازی کامل راهدار خانه بیرم به اتمام برسد.

اما تاکنون پس از گذشت بیش از ۵ماه از افتتاح راهدار خانه بیرم هیچ اقدامی صورت نگرفته است و تنها بنر راهدار خانه بیرم که در روز افتتاح نصب گردیده بود سهم بخش بیرم از تجهیز و راه اندازی کامل این مکان بود.

آقای مدیرکل راه و شهرسازی نگاهی هم به این مناطق محروم داشته باشید نه کل لارشده جاده لار _ جهرم و یا لامرد، آیا هم بیرم جز این اداره کل است؟ مسئولین بخش به جد این موضوع را دنبال و از حق این مردم دفاع کنید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین